صبح امروز ۱۴ فروردین ماه یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ به رسم دید و بازدید نوروزی با معاونان و مدیران منطقه در موزه شهدای منطقه و در جوار مزار شهید گمنام با شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار18

میترا تیموری - همشهری آنلاین: در ابتدای این مراسم یعقوب هوشیار، شهردار منطقه ۱۸ ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار قرآن و ماه مبارک رمضان از تلاش و همراهی کلیه معاونان، مدیران و همکاران در انجام وظایف و ارائه خدمت به شهروندان در شهرداری منطقه قدردانی و نتایج حاصل آمده در سال قبل را ارزشمند و معقول ارزیابی کرد.

دکتر هوشیار با اشاره به فرصت خوب ماه رمضان برای محاسبه نفس و بهره‌مندی از برکات آن گفت: «باید خدارا شاکر باشیم که توفیق درک مجدد ماه رمضان را نصیب ما کرده است و بایستی از لحظه به لحظه آن استفاده نماییم. این ماه، ماه تدبر در اعمال و رفتار یکسال گذشته و برنامه‌ریزی بهتر برای ایام پیش روست. در این ماه برای یکدیگر دعا کنیم تا از این دعاهای خیر برای خدمت مضاعف به شهروندان و انجام وظایف در حوزه مدیریت شهری قوت و توان بگیریم.»

در ادامه این مراسم آیاتی چند از کلام‌الله‌مجید توسط جمع حاضر قرائت گردید و سپس با حضور بر سر مزار شهید گمنام در جوار موزه شهدای منطقه ۱۸ ضمن اهدای گل و عطر افشانی و غبارروبی مزار این شهید والامقام فاتحه و صلوات به روح پرفتوح همه شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان امام خمینی(ره) نثار شد.

شایان به ذکر است نوروز امسال در منطقه ۱۸ همگام با سایر مناطق شهرداری تهران مملو از برنامه و اقدامات مؤثر در حوزه مدیریت شهری در قالب طرح ویژه استقبال از بهار بود، که از این میان می‌توان به برنامه‌های دیدار با خانواده شهدای منطقه، غبارروبی و عطر افشانی مساجد محلات، برپایی کارواش رایگان نوروزی ویژه مهمانان ایام نوروز، اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری در مناسبت‌های مختلف، تورگردشگری نوروزی به همراه نوجوانان نسل چهارمی محله صاحب‌الزمان(عج)، برپایی غرفه‌های استقبال و بدرقه مهمانان نوروزی در پردیس بوستان مادر و برپایی ایستگاه فرهنگی ورزشی در ورودی بزرگراه تهران‌ـ ساوه در بوستان مادر و ده‌ها عنوان برنامه دیگر اشاره کرد.

علاوه بر برنامه‌های فوق در تمامی نواحی هفتگانه منطقه حوزه خدمات شهری نسبت به پاکسازی و بهسازی معابر، زیبا سازی، فضای سبز و نگهداشت شهر در تمامی ایام نوروز ۱۴۰۱ فعال و در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بودند.

کد خبر 667368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha