شهردار منطقه١٤ از برپایی رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه با همکاری شهرداری و بسیج در دارالمومنین تهران در ایام پایانی سال خبر داد.

کمک مومنانه

همشهری آنلاین _ رضانیکنام : شهرداری منطقه١٤ با هدف حمایت از اقشار ضعیف و کم‌در آمد اقدام به تهیه هزار و ٣٠٠ سبد کمک معیشتی و توزیع آن با کمک نیروهای داوطلب بسیجی بین گروه‌های هدف کرده است.

برپایی رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه در دارالمومنین تهران | اینجا سبقت مجاز است | توزیع هزار و ٣٠٠ سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

محمد امین سالاری‌پور، دراین‌باره گفت:«تاکنون با همراهی بسیج و سپاه، در چند مرحله اقدام به برگزاری رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه کرده‌ایم. گروه‌های هدف شهرداری این منطقه به چند بخش تقسیم‌بندی می‌شوند از بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست تا سال‌مندان و سالخوردگان فاقد حامی. هدف شهرداری از برگزاری چنین رزمایش‌هایی ترویج و اشاعه فرهنگ کمک کردن و احسان به خانواده‌های نیازمند آبرومند و عمل به وظیفه‌مان در قبال جامعه است. در اینگونه امور خیرخواهانه شهرداری منطقه١٤ با نهادها و موسسه‌های خیریه‌ای همکاری و تعامل خوبی بر قرار کرده تا بتوان با برنامه‌ریزی دقیق اصولی برای کمک‌رسانی به گروه‌های هدف اقدام کرد.»

سالاری‌پور با بیان اینکه در انجام کارهای نیکوکارانه سبقت مجاز است، اضافه کرد:«شهرداری در مقابل شهروندان احساس وظیفه می‌کند و برای همین است که در امور خیرخواهانه و هرکاری که به آسایش، رفاه، رضایت مردم منجر شود بر خود واجب می‌داند که در صف اول خدمت و انجام وظیفه قرار گیرد و در حد توان و بضاعت خود در حمایت از اقشار ضعیف تاثیرگذار باشد.»

کد خبر 663423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha