همزمان با عید مبعث کمک‌های خیرین تهرانی حامل ۱۳ تریلر بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه به همت قرارگاه محرومیت زدایی خیریه آبشار عاطفه‌ها به استان‌های محروم کشور ارسال شد.

خیریه

به گزارش همشهری آنلاین، «محمد جواد فولاد» مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به اقدام خیرین گفت: «با اجرای رزمایش مومنانه کمک‌های خیرین در قالب بسته‌های ارزاق به ارزش ۸ میلیارد تومان تهیه شد که قبل از سال نو بین نیازمندان مناطق محروم توزیع می‌شود. البته ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ را خیرین تهرانی کمک کرده‌اند.»

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار خیر با بنیاد آبشار عاطفه‌ها همکاری می‌کنند، افزود: «پیرو منویات مقام معظم رهبری، خیرین استان تهران تا کنون اقدامات ویژه ای در خصوص تامین جهیزیه و مسکن همچنین معیشت نیازمندان انجام داده‌اند. در دوران کرونا هم شاهد کمک‌های این افراد در تامین دارو و اقلام ضروری بیماران بودیم.»

«فاطمه چوپانی» مدیر بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها هم در این مراسم با اشاره به اجرای رزمایش مومنانه گفت: «رزمایش مومنانه همزمان با عید مبعث شروع شد که تعداد ۱۳  تریلر کمک‌های اهدایی خیرین از میدان آزادی به مناطق محروم ارسال شد، این طرح تا سال نو ادامه خواهد داشت. » او در ادامه درباره فعالیت نمایندگی‌های این بنیاد گفت: «بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها ۸۰۰ دفتر نمایندگی در سراسر کشور دارد که از این تعداد ۱۶۰ دفتر در استان تهران قرار دارد.»

کد خبر 661388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha