موسسه نیکوکاری چهارده معصوم (ع) با توجه به سپری شدن روزهای پایانی سال اقدام به تهیه و توزیع ٢۵٠ سبد کالای مورد نیاز به عنوان «عیدانه نوروز» بین خانواده‌های تحت پوشش کرد.

خیریه

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی: مدیر عامل موسسه نیکوکاری چهارده معصوم (ع) با اعلام این خبر گفت:«افراد تحت پوشش این موسسه از اقشار و طبقات اجتماعی مختلفی‌اند، از مادران و بانوان سرپرست خانوار، ایتام و افراد سالخورده و سالمند فاقد حامی. بانوان کارشناس موسسه نیکوکاری چهارده معصوم (ع) در بازدید میدانی از محله و به صورت کاملا محرمانه و نامحسوس نسبت به شناسایی این افراد اقدام کرده‌اند و این کار همچنان ادامه‌دارد.»

توزیع سبدکالای عید از طریق موسسه نیکوکاری چهارده‌معصوم (ع) | شناسایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند ادامه‌دارد

حجت الاسلام سید صادق نوری، با بیان شعار موسسه نیکوکاری «ای که دستت می‌رسد دستی بگیر» از نقش مهم خیران و افراد نیکوکار در جهت حمایت از اقشار محروم و کم‌درآمد صحبت کرد و گفت : «اکنون پس از چند دهه فعالیت در جهت محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، تعداد افراد خیر و نیکوکاری که با این موسسه همکاری می‌کنند افزایش پیدا کرده است. این افراد به شکل گمنام با این مجموعه در ارتباطند و هر وقت که لازم باشد در صحنه حاضر می‌شوند. به همین دلیل تابه‌حال پیش نیامده که انجام کاری و گره‌گشایی از گرفتاری خانواده‌های تحت پوشش معطل بماند.»

بانی و مدیر عامل موسسه نیکوکاری چهارده معصوم (ع) اضافه کرد:«تاکنون تعداد ٢۵٠ خانواده نیازمند و آبرومند شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته‌اند که نیازها و مشکلات متفاوتی دارند و برای همین این موسسه در طول سال به آنها خدمات مختلفی ارائه می‌کند از تهیه ارزاق و مایحتاج روزانه، هزینه دارو و درمان، کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تا تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و تهیه سبد کالا در ایام و مناسبت‌های خاص طول سال. هدف اصلی‌مان این است که اینگونه اقشار از هرگونه آسیب دور بمانند و بتوانند به شکل آبرومندانه و با آسودگی خاطر به زندگی‌شان ادامه دهند.»

سید صادق نوری، اضافه کرد: «محتوای سبد کالای عیدانه اسفند ماه که به تعداد ٢۵٠ عدد به دست خانواده‌های نیازمند رسیده شامل روغن نباتی، چای ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، تن ماهی، قند و شکر، سویا، حبوبات مختلف از جمله لوبیا قرمز، نخود، عدس، رشته آش، ماسک، مواد شوینده و بهداشتی و... است.»

موسسه نیکوکاری چهارده معصوم (ع) در محله فردوس، خیابان چهارده معصوم (ع) و داخل مسجد چهارده معصوم (ع) واقع شده و افراد نیکوکار و خیری که قصد دارند در امور نیکوکارانه و خیریه این موسسه همکاری داشته باشند می‌توانند همه روزه از ساعت٨ صبح تا ١٦ بعد از ظهر با شماره تلفن ٦٦٦٨٢١٤٩ تماس بگیرند. ضمن اینکه در این موسسه شرایطی فراهم شده تا افراد خیر و نیکوکار به طور کامل در جریان امور قرار گیرند و حتی بدانند که بسته‌های اهدایی آنها به دست چه کسانی رسیده است.

کد خبر 662992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha