مؤسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» سال ۱۳۸۰ از سوی نیکوکاران با هدف کمک به نیازمندان تأسیس شده است.

دفتر

دفتر مرکزی این مؤسسه در مشهد مقدس است و برای خدمت‌رسانی مطلوب به مددجویان در تهران شعبه‌هایی در مناطق ۲۲ راه‌اندازی شده است.

«فریبا نصیری» مدیر مؤسسه آبشار عاطفه‌های شهر تهران با حضور در روزنامه «همشهری» در دیدار با خبرنگاران همشهری «محله» می‌گوید: «طی ۱۸ سال با کمک خیّران و نیکوکاران، تعداد زیادی از نیازمندان را با عنوان مددجو تحت پوشش قرار داده‌ایم. خدمت‌رسانی آبشار عاطفه‌ها در حوزه خاصی محدود نمی‌شود و مددجویان در حوزه‌های درمانی، تحصیلی و ازدواج خدمات دریافت می‌کنند و حمایت می‌شوند. با توجه به وسعت خدمت‌رسانی، تلاش کردیم با راه‌اندازی شعبه‌های مختلف در مناطق مختلف تهران، در دسترس نیازمندان باشیم و در اسرع وقت به آنها خدمت کنیم.»

به گفته او منطقه ۷ تهران تنها نقطه‌ای است که مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در آنجا شعبه ندارد.

نصیری می‌گوید: «به سبب بالا بودن قیمت ملک، موفق به راه‌اندازی شعبه در منطقه ۷ نشده‌ایم و لازم است نهادها و سازمان‌ها در این امر به ما کمک کنند.»

به گفته او مؤسسه از ابتدا مستقل بوده است: «نهادها و سازمان‌هایی که قصد دارند در این زمینه با ما همکاری کنند، مطلع باشند که این مؤسسه مستقل عمل می‌کند و در ازای واگذاری ملک توقع محدود کردن فعالیت‌های مؤسسه یا اعمال نفوذ در عملکرد نیروها نداشته باشند.»
 

کد خبر 451582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha