تهران را با کتاب «راهنمای گردشگری تهران، ری، شمیران» بگردید.

کتاب شمیران

همشهری آنلاین-سحر جعفریان: با توجه به قدمت ۲۳۶ ساله تهران، به همت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران، کتاب ۵۵۲ صفحه‌ای تحقیقی_گردشگری اختصاصی پایتخت و با تلاش جمعی از نویسندگان به رشته تحریر درآمد.

این کتاب با حضور «سید عزت الله ضرغامی»، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در موزه آبگینه و سفالینه  رونمایی شد. ضرغامی در حاشیه آیین رونمایی کتاب، گفت: «تهران شهر دیدنی با تاریخی خواندنی است که اغلب حتی خود پایتخت‌نشینان نیز از همه اماکن و ظرفیت‌های هویتی و فرهنگی آن مطلع نیستند. بنابراین منابع مکتوب که به پشتوانه تحقیق و پژوهش جمع‌آوری شده‌اند می‌توانند این جاذبه‌ها و ظرفیت‌ها را به درستی معرفی کنند.»

کتاب راهنمای گردشگری تهران، ری و شمیران ۸ میسر پیاده گردشگری در بافت‌های تاریخی شهر، مسیر راسته‌های بازار تهران، ۴ محور خیابان ولی‌عصر(عج)، مرکز شهر، سید خندان، غرب، محورهای گردشگری زیارتی، سیاحتی شهر ری، ۳ مسیر پیاده گردشگری شمیران و مسیرهای کوهپیمایی پایتخت را روایت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب خواندنی که در حال حاضر به صورت محدود به چاپ رسیده از طریق روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اقدام کنند.

کد خبر 660629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    قیمت کتاب مورد بحث چند است؟