سامسونگ اخیرا جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند گالکسی اس ۲۲ خود را معرفی کرده است. بلافاصله پس از آن، پیش‌سفارش‌ها به صورت زنده آغاز شد که در بسیاری از مناطق در این خصوص رکوردشکنی داشته‌اند.

اس 22

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، تنها در کره جنوبی، پیش‌فروش‌های سری گلکسی اس ۲۲ از مرز یک میلیون نفر گذشت.

به گفته غول فناوری کره‌جنوبی، تعداد پیش‌سفارش‌ها در روز اول از ۳۰۰ هزار دستگاه فراتر رفت. این بالاترین رکورد داخلی را در میان گوشی‌های هوشمند سری گالکسی سامسونگ به ثبت رسانده است.

رکورد قبلی در اختیار گالکسی زد فولد ۳ و گالکسی زد فلیپ ۳ بود که در آگوست ۲۰۲۱ عرضه شدند و تنها یک هفته پس از آن، این رقم افزایش یافت و در مجموع ۱.۰۲ میلیون دستگاه پیش‌سفارش را شامل شد که بالاترین رکورد در تاریخ محسوب می‌شد.

از میان کل مجموعه، ۶۰ درصد از کل پیش‌فروش‌ها را گالکسی اس ۲۲ اولترا به خود اختصاص داده است که با توجه به اینکه این مدل خاص حتی طرفداران گالکسی نوت را نیز جذب می‌کند، جای تعجب ندارد. این شرکت تنها چنین موفقیتی را در بازار داخلی خود مشاهده نکرده، بلکه پیش‌سفارش‌های آن در سایر مناطق دنیا نیز رکورد زده است.

در هند پیش‌سفارش‌ها تنها در ۱۲ ساعت به بیش از ۷۰ هزار دستگاه رسید.

بیشتر بخوانید:

بنابراین، این رقم احتمالا از آن زمان نیز افزایش یافته است. به طور مشابه، سامسونگ در ایالات متحده نیز شاهد موفقیت بزرگی بوده است.

برایان چوی، یکی از مدیران ارشد سامسونگ گفت: «ما از اینکه این گوشی‌ها در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های ما تبدیل شده‌اند، هیجان‌زده هستیم.»

کد خبر 659777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha