انتظار می‌رود سامسونگ در هفته‌های آینده مدل‌های جدیدی را در سری گوشی‌های هوشمند گالکسی M و گلکسی F معرفی کند.

گالکسی اف23

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، پیش از آن، این دستگاه‌ها در چندین وب‌سایت گواهی ظاهر شده بودند. اکنون، دو گوشی از این دست در وب‌سایت رسمی این شرکت فهرست شده‌اند که این مهم نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع آنها است.

صفحه پشتیبانی گالکسی F23 5G آینده در وب‌سایت رسمی سامسونگ هند به صورت زنده در دسترس است. انتظار می‌رود این گوشی که دارای شماره مدل SM-E۲۳۶B است، با نام گالکسی M23 5G در برخی بازارها ارائه شود.

در همان زمان، گالکسی M33 5G آینده در وب‌سایت رسمی سامسونگ آلمان فهرست شده است.

تا آنجا که به مشخصات مربوط می‌شود، گالکسی F23 5G (M23 5G) اخیرا با باتری با شماره مدل EB-BM526ABS در FCC مشاهده شده است و گفته می‌شود که با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه خواهد شد.

از آنجایی که شایعه شده که این دستگاه یک گالکسی A23 5G با تغییر نام تجاری است، امکان دارد، دارای ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپ‌دراگون ۷۵۰جی، اندروید ۱۲، بلوتوث ۵.۰ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS باشد.

از سوی دیگر، طبق گزارش‌های قبلی، گالکسی M33 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰، حداقل ۶ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ AMOLED، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد.

شرکت سامسونگ هنوز به‌طور رسمی تاریخ عرضه گوشی‌های هوشمند فوق را اعلام نکرده است.

کد خبر 657903

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha