سامسونگ سرانجام سری گالکسی S22 را امروز معرفی کرد. در این سری شاهد حضور S22، S22 Plus و گوشی پرچمدار S22 اولترا بودیم.

سامسونگ اس 22

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج،به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، از هر زاویه‌ای که به گوشی هوشمند گالکسی S22 اولترا نگاه می‌کنیم، حس گالکسی نوت به ما دست می‌دهد و آن را یک نوت می‌بینیم، اما با یک اسم دیگر.

صفحه نمایش ۶.۸ اینچی، قلم داخلی S، مجموعه‌ای از دوربین‌ها، برچسب قیمت ۱۱۹۹ دلاری و شکل جعبه‌ای که مستقیما از سری گالکسی نوت وام گرفته شده است.

علاوه بر قلم، در S22  اولترا، عکاسی در نور کم و پرتره، شارژ سریع‌تر سیمی (البته آداپتور جداگانه فروخته می‌شود) و تمامی آن چیزهایی که از یک پرچم‌دار در سال ۲۰۲۲ انتظار دارید را ارائه می‌کند. به طور کلی دستگاهی است که به نظر می‌رسد شایسته عنوان پرچم‌دار باشد؛ دست‌کم تا آنجا که به تلفن‌های غیرتاشوی سامسونگ مربوط می‌شود.

جدا از قلم و تغییر جزئی طراحی، این گوشی یک به‌روزرسانی تکاملی برای S۲۱  اولترا محسوب می‌شود. S22 اولترا با تراشه رده بالای کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک در ایالات متحده (سایر نقاط جهان ممکن است دارای چیپست اگزینوس ۲۲۰۰، ۴ نانومتری باشند).

تصاویر | پرچم‌دار سامسونگ معرفی شد | S22 اولترا، گالکسی نوت با نامی دیگر
از راست به چپ: S22، S22 پلاس و S22 اولترا

صفحه نمایش ۶.۸ اینچی آن OLED بوده و همچنان دارای نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز است، اما اگر زیر نور مستقیم خورشید باشید، می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت برسد.

سامسونگ برای بدنه S22 اولترا از فریم فلزی به همراه پنل پشتی شیشه‌ای استفاده کرده است که  کیفیت بالایی دارد. استفاده از پنل پشتی شیشه‌ای به معنی پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم است. ابعاد این دستگاه ۷۷.۹ در ۱۶۳.۳ در ۸.۹ میلی‌متر است و وزنش به ۲۲۹ گرم می‌رسد. این گوشی در ۴ رنگ روانه بازار خواهد شد.

سایر مشخصات عبارتند از شیشه گوریلا ویکتوس پلاس در پنل‌های جلو و پشت، شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی (بی‌سیم ۱۵ وات باقی می‌ماند) با ظرفیت ذخیره‌سازی از ۱۲۸ تا ۱۰۲۴ گیگابایت. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، 5G، وای فای 6 / وای فای 6E و طبیعتاً مقاومت IP68 در برابر آب و هوا. این گوشی با دو گزینه رم ۸ و ۱۲ ارائه خواهد شد.

تصاویر | پرچم‌دار سامسونگ معرفی شد | S22 اولترا، گالکسی نوت با نامی دیگر

سیاست پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ نیز با نسل S22 کمی بهتر می‌شود.

مشخصات دوربین در S22 اولترا مشابه مدل قبلی خود است. شما همچنان از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین‌های تله فوتو ۳ و ۱۰ برابر، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی برخوردار هستید.

تصاویر | پرچم‌دار سامسونگ معرفی شد | S22 اولترا، گالکسی نوت با نامی دیگر

در عوض، بهبودها عمدتا حول قابلیت‌های عکس و فیلم در نور کم متمرکز شده‌اند. اکنون امکان گرفتن پرتره در حالت شب وجود دارد و کاربران می‌توانند عکس‌هایی با وضوح بالا در حالت شب بگیرند. در اولترا، نتیجه یک تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی است که مزایای اضافی جمع‌آوری نور و فناوری پیکسل‌بندی را در خود جای داده است. در S22 و S22 Plus، یک تصویر ۵۰ مگاپیکسلی دریافت می‌کنید.

کد خبر 656176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha