اوایل امروز، سامسونگ اولین دستگاه سری F گالکسی سال ۲۰۲۲ خود را با نام گالکسی F23 5G به بازار عرضه کرد.

سامسونگ گالکسی F23 5G

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، گوشی جدید که در هندوستان به بازار آمده، ویژگی‌های جالبی دارد. مهم‌تر از همه، قیمت آن رقابتی است. این ترکیب آن را به یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت غیرعادی از غول فناوری کره جنوبی تبدیل می‌کند.

گلکسی F23 5G با سایر گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه سامسونگ متفاوت است. دستگاه با مجموعه‌ای جذاب از مشخصات وارد بازار شد.

اول از همه، صفحه نمایش ۶.۶ اینچی +FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass 5 است. با این حال، صفحه نمایش LCD است و دارای بریدگی قطره‌ای است.

چندین گوشی در این بخش با پنل‌های OLED با نرخ تازه‌سازی بالا وجود دارد. اما آنها دارای یک تراشه اسنپ‌دراگون 750G با مودم 5G مانند F23 5G نیستند. نکته مهم این است که این تلفن دارای ۱۲ باند 5G است که آن را تبدیل به گوشی آینده کرده است.

این دستگاه دارای رابط کاربری One UI ۴.۱ مبتنی بر اندروید ۱۲ است. این نه تنها با امنیت Knox ارائه می‌شود، بلکه سامسونگ همچنین وعده دو سال به‌روز رسانی سیستم عامل و تا چهار سال به‌روز رسانی امنیتی را می‌دهد.

علاوه بر این، F23 5G با یک اسلات‌کارت MicroSD اختصاصی و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری عرضه می‌شود. همچنین دارای حسگر اثر انگشت در کنار و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع حداکثر ۲۵ واتی است. البته متاسفانه طبق سیاست‌های جدید، این گوشی همراه با شارژر عرضه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ، یک واحد فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۲۳ درجه، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای سلفی است.

گالکسی F23 5G با دو رم متفاوت ۴ و ۶ عرضه شده و میزان ذخیره‌سازی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت است.

کد خبر 662711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha