سری گالکسی اس ۲۲ سامسونگ به تازگی مورد آزمایش سقوط قرار گرفت و نتایج عجیب و غریبی را به نمایش گذاشت.

سامسونگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، در یک ویدیوی جدید از Allstate در یوتیوب، می‌توان دید که کل سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گالکسی اس ۲۲ از دوام کمتری نسبت به آیفون ۱۳ برخوردار هستند.

با نگاهی به این ویدیو، جدیدترین و بزرگ‌ترین گوشی‌های هوشمند غول فناوری کره‌جنوبی تحت آزمایش سقوط قرار گرفتند تا با انداختن آنها در جلو، پشت و کناره‌ها، دوام‌شان مشخص و  میزان آسیب‌دیدگی مشاهده شود.

در ابتدا در سقوط از سمت جلوی گوشی‌های، گالکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا در اولین آزمایش سقوط ۲ متری در پیاده‌رو شکستند. قابل ذکر است که دو مدل از سه مدل به دلیل آزمایش سقوط غیر قابل استفاده بودند.

در مقایسه، سری آیفون ۱۳ اپل نیز در سپتامبر ۲۰۲۱ توسط Allstate مورد آزمایش قرار گرفته بود که در مجموع نتایج بهتری مشاهده شد.

برای تست سقوط از سمت جلو، آیفون ۱۳ تنها با آسیب‌های جزئی از سقوط جان سالم به در برد و تنها با سقوط دوم، صفحه نمایش شکسته شد. با رسیدن به تست سقوط از سمت عقب، در سری گالکسی اس ۲۲ همه پنل‌های پشتی آنها کاملا شکسته شد، اما با این وجود همگی به خوبی کار می‌کردند. اگرچه استفاده از آنها با دست خالی دشوار به‌نظر می‌رسید، چراکه خرده‌ شیشه‌های ماحصل شکستن، آزاردهنده بود. از سوی دیگر، مدل‌های آیفون ۱۳ از در دو سقوط با تنها ترک‌های جزئی در امتداد دوربین و گوشه، جان سالم به‌در بردند.

بیشتر بخوانید:

این نتایج در تست‌های سقوط جانبی نیز تکرار شد؛ به خصوص با توجه به اینکه گالکسی اس ۲۲ اولترا نمایشگر منحنی دارد. جدا از اینکه آیفون ۱۳ به طور کلی دوام بیشتری نشان داد، گالکسی‌ها نیز نسبت به آخرین نسل سری گالکسی اس ۲۱ سامسونگ در معرض آسیب بیشتری بودند.

به گفته جیسون سیسیلیو، نایب رئیس Allstate Protection Plan، ارتقای طراحی در اس ۲۲ و اس ۲۲ اولترا در مقایسه با نسل‌های قبلی گالکسی اس ۲۱ منجر به کاهش دوام شده است.

کد خبر 660990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha