ایلان ماسک کارآفرین و ثروتمندترین فرد جهان که مدیرعامل شرکت‌های بزرگی همچون تسلا و اسپیس‌ایکس نیز است، هر از گاهی در صفحه شخصی خود در توییتر جملات جالبی را منتشر می‌کند.

ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین، ماسک که یکی از شناخته‌شده‌ترین افراد در حوزه فناوری است، علاقه عجیبی به توییتر دارد و نوشته‌هایش در این شبکه اجتماعی همواره با بازتاب‌های گسترده و واکنش‌های متفاوت روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

او ساعتی پیش این توییت را منتشر کرد: «دلایل نفرت بهتر از دلایلی برای عاشق شدن به یاد می‌آیند». سپس در پاسخ به این توییت نوشت، «تکامل نامتقارن برای بقا مفید است، اما زمانی که بقا در خطر نباشد برعکس خواهد بود.»

برخی از توییت‌های ماسک باعث بالا رفتن قیمت ارزهای دیجیتال بیت‌کوین و دوج‌کوین شده بود. او حتی برخی از مهم‌ترین تصمیم‌های کاری خود را در توییتر به اشتراک می‌گذارد و از مردم می‌خواهد که درباره‌اش نظر بدهند. او یک بار در خصوص موضوع پرداخت مالیات تسلا، یک نظرسنجی عجیب برگزار کرد و در پایان به رای مردم احترام گذاشت.

ماسک همچنین در توییتی که به نظر می‌رسید از کامیون‌داران معترض به دستورات واکسیناسیون  حمایت می‌کند، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا را با آدولف هیتلر مقایسه کرد و بلافاصله طوفانی در توییتر به راه انداخت.

ماسک این توییت را روز چهارشنبه درست قبل از نیمه‌شب به وقت کالیفرنیا ارسال کرد و تا ظهر پنجشنبه آن را بدون هیچ توضیحی حذف کرد.

کد خبر 657942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    9 1
    تو این مورد کاملا با ایلان ماسک موافقم، ترودو یه دیکتاتوره و به جای رسیدگی به مشکلات کامیونداران کانادایی، دسترسی اونا به منابع مالی رو قطع کرد.
    • فرمانده IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      1 0
      واقعا حرف ایلان ماسک رو قبول دارم. ترودو بد خطایی کرد