سونی به‌طور رسمی سری Walkman Signature خود را در بازار آسیا معرفی کرد.

واکمن

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 دو مدل از این سری هستند و قابی با روکش طلا و فناوری آمپلی‌فایر دیجیتال S-Master را ارائه می‌کنند.

Sony NW-WM1ZM2 و Sony NW-WM1AM2 تجربه شنیداری صوتی با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. این دو با یک صفحه نمایش ۵.۰ اینچی جمع و جور با وضوح HD عرضه می‌شوند.

در اینجا اتصال وای‌ فای وجود دارد که به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد به اینترنت متصل شوند و موسیقی را از منابع بی‌پایان پخش و دانلود کنند. هر دو مدل واکمن از فناوری دیجیتال S-Master HX استفاده می‌کنند که فناوری داخلی سونی از برند واکمن است؛ یک آمپلی‌فایر دیجیتال کامل در واکمن‌ها وجود دارد که صدای کاملی را ارائه می‌کند.

NW-WM۱ZM۲ در یک شاسی 4N با روکش طلا با خلوص ۹۹.۹۹% عرضه می‌شود که از مس بدون اکسیژن (OFC) ساخته شده است. از سوی دیگر، NW-WM1AM2 از یک قاب آلیاژ آلومینیومی ساخته شده است که استحکام و حسی جعبه‌ای در دست را ارائه می‌دهد. طرحی مشکی رنگ دارد.

بیشتر بخوانید:

این دستگاه‌ها با اندروید ۱۱ اجرا می‌شوند و دارای تنظیمات صفحه اصلی واکمن سنتی هستند. این دستگاه‌ها تا ۴۰ ساعت پخش صدای FLAC با رزولوشن بالا ۹۶ کیلوهرتز را ارائه می‌دهند.

هر دو مدل دارای جک صدا و پورت USB Type-C هستند. NW-M1AM2 دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، در حالی که NW-WM1ZM2 با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. همچنین پشتیبانی از کارت microSD برای هر دو وجود دارد.

کد خبر 656160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha