هفته‌نامه‌ی دوچرخه: «پیترو کاتودِلا» عاشق سه چیز است؛ تصویرسازی، عکاسی و سفر! او اصالتاً سیسیلی و ساکن توسکانی ایتالیاست. او با تکیه به این سه علاقه، پروژه‌ای را به‌ نام «طراحی زنده‌ی شهر» آغاز کرد.

آثار خيال‌انگيز و جذاب «پيترو كاتودِلا»

پیترو در این سال‌ها با استفاده از دفترچه‌ی نقاشی، دوربین عکاسی‌اش و گاهی هم تکنیک‌های کامپیوتری، تصویرسازی‌های جذاب و جالبی را از منظره‌های پیرامون خود در سفرهایش خلق می‌کند.

کاتودلا از کودکی همیشه کنجکاو و خلاق بوده و عاشق آزمایش با مواد و اشکال جدید هنری؛ از آبرنگ گرفته تا مداد و از کلاژ تا نقاشی. او این پروژه را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و ابتدا فقط با بناهای تاریخی و مناظر پیش رویش در فلورانس، پیزا، رم، ونیز، میلان و... تصویرسازی می‌کرد، اما در ادامه خلاقیت‌های تازه‌ای را وارد کارش کرد که به خلق تصاویری جدید و تماشایی منجر شده که در آن‌ها، تصویر با عکاسی در تعامل است و واقعیت را با خلاقیت تغییر می‌دهد.

او می‌تواند «برج پیزا» را به یک بطری سمی تغییر دهد یا مجسمه‌ی «دروازه‌ی ابر» در پارک میلینیوم شیکاگو را به یکی از شوت‌های سرکش «سوباسا اوزارا» در کارتون «فوتبالیست‌ها» تبدیل کند!

او در فضای مجازی بیش از ۱۱۸هزار دنبال‌کننده دارد که هرروز آثار خیال‌انگیز و جذاب او را دنبال می‌کنند و کارت‌پستال تصویرسازی سفرهای او را ‌می‌خرند.

در ادامه، برخی از آثار جذاب این هنرمند را می‌بینید.

خلاقیت در واقعیت!

خلاقیت در واقعیت!

خلاقیت در واقعیت!

خلاقیت در واقعیت!

خلاقیت در واقعیت!

خلاقیت در واقعیت!

خلاقیت در واقعیت!

کد خبر 655543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha