جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
۰ نفر

هفته‌نامه‌ی دوچرخه>سیدسروش طباطبایی‌پور: ششمین شماره‌ی ماه‌نامه‌ی «بچه‌های ماه» منتشر شد. این نشریه‌ی نوجوانانه، ماهنامه‌ای است از نوجوان‌ها برای نوجوان‌ها!

بچه‌هاي ماه

نویسندگان این نشریه‌ی خودجوش، البته چند وجه مشترک دارند. اول این‌که همگی نوجوانند! دوم، این‌که اهل مطالعه‌ هستند و دلشان برای فرهنگ، ادبیات ، علم و هنر می‌تپد و سوم این‌که دلشان می‌خواهد دستاورهایشان را با دیگر نوجوانان سرزمینشان به اشتراک بگذارند. البته دو ویژگی مشترک دیگر، بچه‌های ماه را از سراسر ایران  دور هم جمع کرد: اول این‌که همه‌ی آن‌ها، از شاگردان «فرهاد حسن‌زاده»، نویسنده‌ی نام‌آشنای کودک و نوجوان‌ هستند و دیگر این‌که بیش‌ بچه‌های ماه، از خوانندگان و خبرنگاران افتخاری هفته‌نامه‌ی دوچرخه‌اند.

شورای سردبیری، بخش فنی و اعضای تحریریه‌ی بچه‌های ماه، همه نوجوان‌اند و زیر نظر فرهاد حسن‌زاده، نشریه‌ی خود را منتشر می‌کنند.

در این شماره، مطالبی خواندنی پیش روی شماست، مطالبی مثل: سرمقاله‌ای از کسری شاهدی، ۱۴ ساله از کرج، چند حقیقت کوتاه درباره‌ی دنیای عکاسی یه قلم ریحانه مختارزاده، ۱۶ ساله از تهران، یادادشتی از آوین کیهان‌پور، ۱۶ ساله از تهران  درباره‌ی نمایش «جوجه تیغی»، داستانی از نیکی نیامیمندی، ۱۴ ساله از بوشهر با عنوان «قصه‌ی ما به سر رسید، ملخ به آرزویش رسید...»، شعری از ستایش وفایی، ۱۶ ساله از قم و...

آدرسی است که از طریق آن می‌توانید ششمین شماره‌ی ماهنامه‌ی بچه‌های ماه را که در ۱۲ صفحه منتشر شده، دانلود کنید @bachehayemaah

کد خبر 654940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha