گروه حوادث: مرد کینه جو برای انتقامجویی از مردی که تصور می‌کرد با خواهرش در ارتباط است، 2 جنایتکار را استخدام کرد تا او را به قتل برسانند.

اگر چه جنایتکاران هیچ ردی از خود بر جای نگذاشتند، اما ارتباط آنها با طراح جنایت، راز خونین آنها را فاش کرد.

معمای جنایتی بدون سرنخ
صبح پنجم شهریورماه گذشته، هنگامی که زنگ تلفن پلیس آگاهی شهریار [استان تهران] به صدا درآمد، کارآگاهان پلیس جنایی در جریان جنایتی وحشیانه قرار گرفتند؛ مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و جسدش در اطراف شهریار رها شده بود.

با گزارش این جنایت، کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس جنایی به صحنه پیدا شدن جسد رفتند تا با بررسی صحنه، بتوانند به سرنخ‌هایی درباره این جنایت برسند.

تحقیقات پلیسی در صحنه کشف جسد
با آغاز تحقیقات پلیسی و قضائی درباره این جنایت، مشخص شد جسد متعلق به جوانی 25 تا 27 ساله است که بعد از غافلگیر شدن با ضربات چاقو از پای درآمده است.

در حالی که تیم تحقیق در نخستین مرحله برای کشف راز این جنایت، باید هویت مقتول را شناسایی می‌کرد، ماموران متوجه‌ خودرویی شدند که در فاصله اندکی از محل کشف جسد رها شده بود.

این خودرو می‌توانست نخستین سرنخ پلیسی برای گشودن قفل این ماجرای جنایی باشد، بنابراین مشخصات خودرو به سرعت استعلام شد، بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو متعلق به جوانی بود که جسدش در فاصله اندکی از محل توقف خودرو پیدا شده بود.

با شناسایی هویت  قربانی حادثه، کارآگاهان در جریان تحقیقات خود دریافتند مقتول از مدتی قبل به یک دختر جوان علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با وی را داشته است، از آنجایی که این موضوع با فرضیه انتقامجویی در ارتکاب این جنایت خونین هماهنگی داشت، کارآگاهان تحقیقات خود را بر این شاخه متمرکز کردند و خانواده دختر جوان را تحت نظر قرار دادند.

در این تحقیقات محرمانه بود که آنها دریافتند یکی از برادران دختر مورد علاقه مقتول، رفت و آمدهای مشکوکی با 2 مرد خلافکار دارد که به تازگی با آنها آشنا شده است.  با به دست آمدن این اطلاعات، 2 رفیق جدید نیز تحت نظر قرار گرفتند و هنگامی که ماموران مدارکی درباره دخالت آنها در جنایت به‌دست آوردند، این 2 مرد را به‌عنوان مظنونان اصلی در ارتکاب این جنایت، با دستور قضائی بازداشت کرده و تحت بازجویی قرار دادند.

اسکناس‌هایی آغشته به خون و مرگ
مدتی قبل مردی به سراغمان آمد و گفت که قصد دارد جوانی را به خاطر رابطه دوستی با خواهرش گوشمالی بدهد، وقتی نقشه‌اش را پرسیدیم، او گفت حاضر است در قبال قتل این جوان 3 میلیون و 200 هزار تومان به هر دوی ما دستمزد بدهد. ما که به شدت به پول احتیاج داشتیم، بعد از شنیدن این پیشنهاد تصمیم به اجرای نقشه قتل گرفتیم.

این نخستین اعترافاتی بود که یکی از مردان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی بیان می‌کرد. اعترافات او پرده از راز وحشتناک این جنایت خونین برداشت.

این قاتل اجاره‌ای در ادامه اعترافاتش درباره شیوه قتل مرد جوان به افسر تحقیق گفت: من و همدستم با شناسایی جوانی که باید او را به قتل می‌رساندیم، صبح 4 شهریور یک بار خودروی او را به مقصد هشتگرد به صورت دربست کرایه کردیم اما موفق به اجرای نقشه‌‌مان نشدیم.

وقتی مردی که ما را اجیر کرده بود در جریان این ماجرا قرار گرفت، دوباره ما را وسوسه کرد کار این جوان را تمام کنیم، این بار او  گفت حاضر است مبلغ قرارداد را افزایش دهد و پول بیشتری به ما بدهد.

با وسوسه‌های او همان وقت، مجددا با قربانی حادثه تماس تلفنی گرفتیم و با او برای رفتن به شهریار قرار گذاشتیم. در مسیر حرکت او را در فرصت مناسبی به قتل رساندیم و بعد از پایان ماموریت‌مان از آنجا گریختیم.

سرهنگ اسماعیل هادئی - رئیس پلیس آگاهی استان تهران - با اعلام این خبر در نمایشگاه پلیس کرج گفت: متهمان اجیر شده به همراه مردی که مدعی هستند آنها را برای ارتکاب این جنایت استخدام کرده است، با قرار قانونی روانه زندان شدند.

کد خبر 65388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز