نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون تصمیمات بودجه کشور توسط کسانی اتخاذ می‌شود که در دولت روحانی حضور داشتند.

مالک شریعتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: طی ۳ روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه تصمیم بسیار مهمی در خصوص شفاف کردن درآمدهای شرکت‌های دولتی مانند شرکت ملی گاز اتخاذ کرد.

وی بیان کرد: تاسال قبل، کسی در مجلس نمی‌پرسید که درآمد شرکت گاز از محل صادرات فرآورده‌های فرعی اتان، پروپان و بوتان کجا هزینه می‌شود اما ما این موضوع را در بودجه ۱۴۰۱ آوردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از افراد که در مناصب گذشته دولتی حضور داشته و مخالف شفافیت در این خصوص است، بنده را تهدید کرد که در رسانه‌ها پاسخ خواهیم داد و به خاطر این تصمیم با ما تسویه حساب خواهند کرد. متأسفانه نمایندگان به دلیل انجام وظایف قانونی از سوی نماینده دولت تهدید می‌شوند. هم اکنون تصمیمات بودجه کشور توسط کسانی اتخاذ می‌شود که در دولت روحانی حضور داشتند.

شریعتی تاکید کرد: متاسفانه برخی از کسانی که به رویکرد و تصمیم دولت انقلابی سیزدهم اعتقاد ندارند، اکنون تصمیم‌گری می‌کنند. آنان در جاهایی که مجبور هستند، نظرات دولت را مطرح کرده و در غیر این صورت، نظرات خود را بیان می‌کنند و نمایندگان را به خاطر عمل به وظایفشان تهدید می‌کنند.

کد خبر 652857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد نفیسی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 0
    آقای شریعتی نماینده محترم مجلس وقتی شما سئوال انقلابی می کنید معلوم است تهدید میشوید من یک نفر صدمه دیده ازین انقلاب هستم ودر نهایت عسرت زندگی میکنم اما میبینم که نمایندگان فعلی سعی دارند مشکلات مردم را حل کنند شما دست روی اصل درد گذاشته اید یعنی شرکت های دولتی که همه دزدی ها ازین جا اغاز میشود موفق باشید ما باشما هستیم