همشهری آلاین: بیش از 270 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی برای پوشش مراسم بهره برداری آزمایشی از چهارمین برج بلند مخابراتی جهان، در محل برج میلاد حضور یافتند

به گزارش خبرنگار سما، درآغاز مراسم افتتاح چهارمین برج بلند مخابراتی دنیا که هم اکنون در حال اجراست، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران داخلی و خارجی پس از حضور در مجموعه برج میلاد از بخش‌های رستوران VIP و گنبد آسمان این مجموعه بازدید کردند.

دکتر محمدهادی، مشاور عالی شهردار تهران در ارتفاع 315 متری برج میلاد در بخش گنبد آسمان، همزمان با بازدید نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی در جمع آنان گفت: 120 متر دیگر این برج بالاتر از گنبد نصب شده است و برج میلاد جزو 10 برج مرتفع دنیاست.

وی با اشاره به احداث این پروژه در دوران تحریم کشور گفت: مهم این است که در شرایطی از تحریم مهندسان ما قابلیت انجام چنین پروژه‌ای را داشتند و این موضوع در کشورهای منطقه تاثیر گسترده‌ای داشته است.

ایازی با اشاره به استقبال دیگر کشورها از این پروژه گفت: این کشورها از متخصصان اجرای پروژه برج میلاد دعوت کرده‌اند تا با آنها مذاکره کنند.

مشاور عالی شهردار تهران در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد روزی باشیم که این پروژه جز پروژه های کوچک کشور باشد و پروژه‌ای بسیار بزرگتری را افتتاح کنیم.

شایان ذکر است افتتاح فاز اول هشتمین آسمان خراش دنیا، در روزهای گذشته در مطبوعات و خبرگزاری های دیگر کشورها بازتاب زیادی داشته است

کد خبر 65228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز