سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته دهم لیگ‌برتر باشگاه‌های فوتبال کشور با شروع توفانی استقلال تهران آغاز شد و استقلال با نتیجه 5 بر 2 از سد مقاومت سپاسی شیراز گذشت.

در این بازی که با حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر و در ورزشگاه آزادی برگزار شد ابتدا و برخلاف جریان بازی بازیکنان تیم مقاومت سپاسی به گل رسیدند؛ گل این تیم را رضا خالقی در دقیقه 9 به ثمر رسید. اما استقلال دست از حملات خود که به صورت هدف‌داری از جناحین خط دفاعی و انجام سانترهای کوتاه انجام می‌شد دست برنداشت تا یک دقیقه بعد منیعی گل مساوی را برای تیم تهرانی به ثمر برساند.

اما باز این یاران غلام پیروانی بودند که در یک ضدحمله گل دوم را به ثمر رساندند، این بار شهرام گودرزی و در دقیقه 18. اما در مقابل یاران امیر قلعه‌نویی به هیچ وجه کوتاه نیامدند و با بازی خوب خود با گل دقیقه 33 خسرو حیدری بازی را در نیمه اول به تساوی کشاندند.

در نیمه دوم هم باز این  بازیکنان استقلال بودند که توپ و میدان را در دست داشتند توسط سیاوش اکبرپور (63 و 68) و جان واریو (75) سه گل دیگر به ثمر رساندند. استقلال به خوبی خاطره تلخ دربی 65 را فراموش کرد.[شهرآورد تهران با تقسیم امتیارها به پایان رسد]

دیگر نتایج هفته دهم
در دیگر بازی‌های هفته دهم لیگ‌برتر هم نتایج جالبی رقم خورد. برق شیراز صدرنشین جدول رده‌بندی در دقایق آخر با سپاهان مساوی کرد و پیام مقاومت مشهد با یک گل از سد تیم ملوان بندرانزلی گذشت.

در دیگر بازی‌ها هم این نتابج به دست آمد:
تیم پیکان قزوین موفق شد با دو گل حیدری و سیدصالحی، میزبان خود تیم پگاه گیلان را با حساب دو بر صفر شکست دهد.

صباباتری نیز توانست با همین نتیجه تیم استقلال اهواز را در قم از پیش رو بردارد.

پاس همدان نیز موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم سایپا را در کرج شکست دهد. گل‌های تیم پاس را ابوالفضل حاجی‌زاده و ژوزف به ثمر رساندند.

پیام مشهد هم با تک گل هادی تامینی ملوان بندرانزلی را مغلوب کرد.

ذوب‌آهن اصفهان هم با همین نتیجه راه‌آهن شهرری را از پیش رو برداشت. گل تیم ذوب‌آهن را اسماعیل فرهادی به ثمر رساند.

هم‌چنین دیدار تیم‌های برق شیراز برابر سپاهان اصفهان با حساب یک بر یک مساوی به پایان رسید. ستار زارع برای تیم برق و احسان حاج‌صفی برای تیم سپاهان گلزنی کردند.

بدین ترتیب پس از این نتایج تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، برق شیراز، پیکان به ترتیب با 20، 18 و 18 امتیاز رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار گرفتند.

هم‌چنین در انتهای جدول تیم‌ پیام پس از این هفته با 6 امتیاز و دو پله صعود به رده شانزدهم جدول صعود کرد و تیم‌های راه‌آهن و سایپا هر کدام با 6 و 5 امتیاز در جایگاه هفدهم و هجدهم جدول جای گرفتند.

آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر را دو تیم پرسپولیس و ابومسلم چهارشنبه 17 مهر در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌کنند.

کد خبر 65195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز