سرهنگ عین‌اله جهانی به سوالاتی درباره عمل نکردن ایربگ‌های خودروهای ساخت داخل در تصادفات پاسخ داد.

تصادف زنجیره‌ای ـ محور بهبهان ـ اهواز

به گزارش همشهری آنلاین معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با شبکه خبر اعلام کرد: از میان ۲۷ خودرو ایرانی که چند روز پیش در بهبهان تصادف کردند، کیسه هوای هیچکدام از آنها عمل نکرده بود و تنها خودرو النترا ساخت شرکت هیوندای جزو خودروهای ساخت داخل نبود که در این تصادف حضور داشت.

سرهنگ عین‌اله جهانی تصریح کرد در این تصادف زنجیره‌ای به تمامی خودروهای ساخت داخل آسیب جدی وارد شد.

کد خبر 649831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • خسروی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    0 1
    خودور ساز مقصر نیست !!! مطمئن !!!! حتما مثل هواپیماها خلبان مقصره یادش رفته پیچ ایربگ رو بپیچونه با تصادف باز بشه !!!!
  • سهیل IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    8 1
    آقابان هادیانفر و جهانی اسم واحد شما (((راهنمائی و رانندگی ))) و ظیفه پلیس فقط جریمه کردن نبست.واقعا اگر مشکلی هست که حتما هست چرا شماره گذاری میکنید. اگرخودرو شماره نشه طبق قانون اجازه تردد ندارد و دست شما برای اعمال قانون باز است. از طرفی خودروی که شماره نشه بلاخره صدای خریدار فروشنده و.... در میاد اعتراض میکنه بالاخره یک متولی وارد میشه غیر از اینه. هم شما حرف برای گفتن دارید هم مردم. بعد خدا وکیلی تمام امورات پلیس در حال حاضر دقیقا مطابق قانون انجام میشه هیچ تخلفی نیست.......نفرمائید قربان
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    5 0
    لعنت به کسانی که تقلب را رندی و زرنگی خود و کلاه برداری را نشانه نبوغ و افتخار می دانند! جنس ایرانی در دنیا به تقلبی بودن معروف شد فقط به خاطر این بی علمی و بیسوادی و منفعت طلبی کور این هم نتیجه هر روز و هر روزش! یک روزه بین بودن و عدم ارق ملی در تولید بهتر و رسم تقلب و عاقبت اندیش نبودن و اهمیت قائل نبودن برای جان و مال مردم هر بلایی سرشان بیاید تقصیر خودشان است!