مجموع نظرات: ۱۸
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

طی هفته‌های اخیر شاهد تصادفات بسیاری در جاده‌های کشور بودیم و بحث استاندارد نبودن خودروهای داخلی از سوی برخی از مسئولان مطرح شد. در این ویدئو، در پارکینگ خودروهای تصادفی موارد بسیاری نشان داده می‌شود که گویای غیراستاندارد بودن این خودروهاست.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در هفته‌های اخیر شاهد تصادفات بسیاری در جاده‌های کشور بودیم که یکی از بدترین این تصادفات در جاده بهبهان رخ داد و منجر به برخورد ۵۹ خودرو شد. سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور، با اشاره به این‌که در حادثه بهبهان ایربگ هیچ خودرویی باز نشد، گفت: چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟ چرا استانداردها کنترل نمی‌شود؟ چرا وزارت صمت کنترل نمی‌کند؟ 

نکته قابل تامل این است که این نقص‌ها در چند سال گذشته وجود داشته است و موضوع تازه‌ای نیست. اکنون سوال این است که چرا پلیس به عنوان یک منبع مطلع به تازگی در این باره اطلاع‌رسانی کرده است و در سال‌های گذشته مانع پلاک‌گذاری این خودروها نشده است.

نظارت بر رعایت استانداردهای خودروسازان برعهده وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و انجمن خودروسازان است. استانداردهایی که رعایت نمی‌شود و حوادثی که میزان آسیب‌های جانی را بالا می‌برد.   

کد خبر 650909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • علی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    4 0
    عرضه ندارند تولید کنند مسئله ای که بعد از چند دهه حل نشده و با گذشته چند دهه دیگر هم حل نخواهد شد، انحصار فساد می آورد ، رقابت را از بین می برد ، بی کفایتی به بار می آورد
  • ن س IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    3 0
    به نظر وقتی برای سرمایه های انسانی کشورکه با کلی هزینه حالا جوانب اجتماعی و عاطفی خانواده ها به کنار ارزش قایل نباشیم و دنبال ازدیاد جمعیت با مشکلات موجود باشیم اینجاست که تفاوت بین کشورها ی توسعه یافته و بقیه معلوم میشود لطفا به فکر جان انسانها باشیم شاید یکی از این امار جزو خانواده شما باشد
  • رضا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    3 1
    اقای میر سلیم تحویل بگیر . این خسارت مالی و جانی مسئولیتش با شماست .
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    2 0
    آخر اونهایی که درآمدشون از محل این ارابه های مرگ هست با پول اینها ماشین با کیفیت و ایمن خارجی سوار میشن .پس سواره از پیاده کی خبر داره ؟
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    2 0
    یک ویدئو هم درست کنید با تیتر ببینید چطور ایران و ایرانی و هموطنان و اقوام خودمون رو تاراج و تحقیر کنیم.