موتورولا که در نوامبر گذشته از گوشی‌های موتو جی۳۱، موتو جی۵۱ ۵G و موتو جی۷۱ ۵G رونمایی کرده بود، امروز اعلام کرد که روز دهم ژانویه (۲۰ دی‌ماه) موتو جی۷۱ ۵G را در هندوستان عرضه خواهد کرد.

موتورولا جی71

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، این گوشی هوشمند از پردازنده «اسنپ‌دراگون ۶۹۵» بهره می‌برد و این نخستین گوشی هندی خواهد بود که چنین پردازنده‌ای را در اختیار دارد.

موتو جی۷۱ ۵G، یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول HD به علاوه AMOLED با یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در پشت، یک اسکنر اثر انگشت داریم و سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک ۲ مگاپیکسلی ماکرو.

سیستم‌عامل این گوشی هوشمند نسبتا ارزان‌قیمت، اندروید ۱۱ است و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. اگرچه باید دید در هند چه پیکربندی حافظه‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

موتو جی‌پی جی۷۱ ۵G با ۱۷۹ گرم وزن، دارای طراحی ضد آب و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود که از طریق درگاه USB-C حداکثر ۳۰ وات،  شارژ می‌شود.

قیمت این گوشی حدود ۲۵۰ یورو اعلام شده است.

چندی پیش شرکت کوالکام ۴ پردازنده جدید از سری اسنپ‌دراگون ۶۰۰ و ۷۰۰ را معرفی کرد. این تراشه‌ها شامل اسنپدراگون ۶۹۵ می‌توانند قدرت قابل توجهی را به گوشی‌های میان‌رده بدهند.

کد خبر 647873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha