علاقه‌مندان به بازی و گیمینگ با گوشی‌های قدرتمند میان‌رده، به زودی شاهد حضور محصولی جدید از یک سازنده چینی خواهند بود.

بازی کردن

گوشی هوشمند جدید شرکت «زد تی ای نوبیا» مخصوص بازی در راه است. به نظر می‌رسد که گوشی «رد مجیک ۷» (Red Magic ۷) یک ارتقاء تدریجی نسبت به سری «رد مجیک ۶اس» (Red Magic ۶s) محسوب شود.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، این دستگاه با شماره مدل NX۶۷۹J دارای چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.

صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED این گوشی جدید دارای وضوح ۱۰۸۰p خواهد بود. مشخصات این گوشی همچنین تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را نشان می‌دهد، اما از اسلات micro SD خبری نیست و باید با همان ۵۱۲ گیگابایت فضا کنار بیایید.

جزئیات مربوط به دوربین‌های دیگر در پشت ارائه نشده، اما دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از سوی شرکت سازنده مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

باتری ۲۱۹۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که بخشی از راه‌حل دو سلولی است که بسیاری از سازندگان اکنون در حال پیاده‌سازی آن هستند. این بدان معناست که ظرفیت کل آن حدود ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و مطمئنا از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، به‌گونه‌ای که در برخی موارد ادعا شده است که این گوشی سریع‌ترین شارژ را در جهان دارد.

کد خبر 648203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha