نسل سوم «موتو جی استایلِس» (Moto G Stylus) آمده و تغییرات کلیدی زیادی را نسبت به مدل سال گذشته به ارمغان آورده است.

موتورولا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، این تغییرات با صفحه نمایش شروع می‌شود که اکنون دارای نرخ تازه‌سازی سریع‌تر ۹۰ هرتز و بریدگی سوراخ مرکزی برای عکاسی سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود است.

هنوز هم یک ال‌سی‌دی ۶.۸ اینچی با وضوح +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دیده می‌شود. نکته کلیدی این گوشی، قلمی است که در بدنه آن ذخیره می‌شود و در حالی که در سطح قلم S سامسونگ نیست، روشی بسیار مقرون‌ به‌صرفه برای یادداشت‌کردن و کشیدن طرح‌های مختلف در گوشی شما در حین حرکت است.

تصاویر | جدیدترین گوشی موتورولا به بازار می‌آید | با این قلم هر چی می‌خواهید طراحی کنید

«موتو جی استایلِس» جدید یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت در کنار یک لنز ۸ مگاپیکسلی ultrawide/macro و یک کمک‌کننده عمق ۲ مگاپیکسلی را به همراه دارد. قاب سمت راست دارای اسکنر اثر انگشت است. موتورولا تصمیم گرفت هلیو جی ۸۸ مدیاتک را با ۶ گیگابایت رم یعنی ۲ گیگابایت بیشتر از مدل سال گذشته، در راس آن قرار دهد.

تصاویر | جدیدترین گوشی موتورولا به بازار می‌آید | با این قلم هر چی می‌خواهید طراحی کنید

این گوشی جدید همچنین دارای یک باتری بزرگ‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قبلی خود است. قسمت نرم‌افزار توسط اندروید ۱۱ با رابط کاربری Moto’s My UX کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Moto G Stylus ۲۰۲۲ در رنگ آبی گرگ و میش و رز متالیک عرضه می‌شود. این نسخه در یک تریم ۶/۱۲۸ گیگابایتی موجود بوده و قیمت آن ۲۹۹ دلار است.

پیش‌بینی شده که در روز ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) شاهد عرضه این گوشی موتورلا در بازار باشیم.

کد خبر 654811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha