برخی شایعات حکایت از آن دارد که موتورولا در حال کار بر روی یک پرچم‌دار اسرارآمیز به نام فرانتیر (Frontier) است.

موتورولا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، چیزهایی که درخصوص این گوشی تاکنون فاش شده، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی منحنی، FHD+، ۱۴۴ هرتز OLED است.

به نظر می‌رسد که تراشه این گوشی همان چیزی که Edge X۳۰ است یعنی چیپست پرچمدار اسنپ‌دراگون نسل ۸ باشد. با این حال، ممکن است این دقیقا همان اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک فعلی کوالکام نباشد. در عین حال منبعی که این اطلاعات را منتشر کرده، حتی یک شماره مدل SM۸۴۷۵ را برای تراشه جدید ذکر می‌کند و تا آنجا پیش می‌رود که نشان می‌دهد اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ نامیده می‌شود.

اگرچه، ما هنوز هیچ نشانه رسمی از یک تراشه کاملا جدید را مشاهده نکرده‌ایم. با این حال باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

ظاهرا فرانتیر این تراشه را با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تولید خواهد کرد.

گفته می‌شود که موتورولا فرانتیر از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی S۵KHP۱ سامسونگ به عنوان دوربین اصلی، در کنار دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

در قسمت جلو، فرانتیر ممکن است حسگر ۶۰ مگاپیکسلی OmniVision OV۶۰A را همانطور که در Edge X۳۰ یافت می‌شود قرار دهد.

در نهایت، سرعت شارژ می‌تواند برای ارتقای باگ مناسب باشد، زیرا گفته می‌شود فرانتیر تا ۱۲۵ وات از طریق درگاه نوع C و ۵۰ وات به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

کد خبر 650292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha