معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران به تذکر اعضای شورای اسلامی شهر درباره دورکاری مادران، افزایش گروه و فوق‌العاده کارکنان، تعمیر و نصب پله‌های برقی‌ شهری و تعیین تکلیف احکام شغلی ایثارگران پاسخ داد.

لطف‌الله فروزنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، لطف‏‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران در سی و ششمین جلسه علنی این شورا در پاسخ به تذکرات تعدادی از اعضا گفت: ردیف بودجه پله‏‌های برقی در اختیار معاونت حمل و نقل است. اما درباره نیروهای رسمی شهرداری، همه با قوانین استخدامی شهرداری آشنایی دارید و می‎‌دانید که درباره نیروهای رسمی شهرداری هرگونه افزایش گروه یا فوق‌‏العاده باید با موافقت سازمان امور استخدامی باشد و این سازمان هم باید موافقت شورای حقوق و دستمزد را داشته باشد.

وی افزود: با این حال، هم برای افزایش گروه و هم افزایش فوق‌العاده شغلی از ۱۰ تا ۴۰ درصد به تناسب کار کارکنان رسمی مکاتبه کرده‌‏ایم و باید به تصویب شورای حقوق و دستمزد برسد و آن‌گاه اجرا کنیم.

فروزنده درباره دورکاری مادران نیز گفت: در راستای مصوبه دولت در ۱۵ آبان این مصوبه را ابلاغ کردیم و از همین روی ۱۵۲۸ نفر از همکاران بانوی ما که دارای کودک زیر ۶ سال یا دبستانی یا محجور هستند از این بخشنامه استفاده می‏‌کنند.

وی تاکید کرد: اما در رابطه با ایثارگران غیرشرکتی، هماهنگی‌ها صورت گرفته و حکم‌‎های ۳۱۰۰ نفر مشمول در نظر گرفته شده که احکام ۴۰۰ نفر ایشان صادر شده است. اما در خصوص ایثارگران شرکتی اختلافی وجود داشت که آیا شامل نیروهای شرکتی به‌ویژه حجمی می‌‎شود یا خیر که در نهایت نشستی با مجلس و سازمان امور استخدامی و دیوان عدالت اداری برگزار شد که قرار شد مصوبه آن به شهرداری ابلاغ شود. تمام تلاش شهرداری این است که تمام حقوق مکتسبه کارکنان را که توسط قوانین مشخص شده است رابه‌جد دنبال کند.

کد خبر 647277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha