معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری گفت: برنامه ما در مدیریت جدید شهری اصلاح فرایندها در راستای هوشمندسازی و ایجاد بستری برای استفاده شهروندان از این ظرفیت است که در آینده انقلابی بزرگ در شهر شکل بگیرد.

لطف‌الله فروزنده

به گزارش همشهری آنلاین، لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای اسلامی شهرداری تهران در مراسم آیین اعطای نخستین پروانه اپراتوری پایش هوشمند حریق ساختمان‌های تهران، با بیان اینکه مدیریت شهری جدید باور دارد مهم‌ترین برنامه‌ای که باید دنبال شود هوشمندسازی است، اجرای این طرح را در ۳ سطح عنوان کرد و گفت: در سطح نخست، شهرداری باید هوشمند شود و به عنوان معاونت برنامه‌ریزی معتقدیم باید فرایندها را اصلاح کرد و تاکنون ۱۳ فرایند شناسایی شده است.

وی ادامه داد: سطح دوم هوشمندکردن شهر و سومین سطح نیز آشنا کردن شهروندان و ایجاد فرهنگ استفاده از ظرفیت هوشمند در تهران است. در واقع برنامه ما در مدیریت جدید شهری، اصلاح فرایندها، هوشمندسازی و ایجاد بستری برای استفاده شهروندان از این ظرفیت است تا در آینده انقلابی بزرگ در شهر شکل بگیرد.

معاون شهردار تهران با توضیح اینکه کلانشهرها و به خصوص شهر تهران بدون هوشمندی قابل اداره کردن نیست، گفت: با این حال هوشمندسازی نیاز به مطالبه عمومی و گفتمان دارد. در این مسیر، از سوی معاونت برنامه‌ریزی - چه از لحاظ بودجه و چه منابع انسانی - به طور جدی از بخش هوشمندسازی حمایت خواهند کرد.

فروزنده تاکید کرد: حل مشکلات شهر بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست و باید به مردم اعتماد کرد. هر جا به مردم اعتماد شده کارها به درستی انجام شده است.  

کد خبر 644498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha