رئیس شورای اسلامی شهر تهران از جلسه با رئیس مجلس برای اصلاح بودجه شهرداری خبر داد و گفت: امکان بازنگری در این بودجه وجود دارد.

مهدی چمران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز ۷ دی‌ماه در حاشیه جلسه علنی این شورا در جمع خبرنگاران درباره جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر تهران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نمی‌توان درباره خروجی این جلسات صحبت کرد اما امیدواریم به نتایج خوبی منجر شود. اما به طور کلی نشست خوبی با رئیس مجلس و نمایندگان مجلس درباره موضوع بودجه داشتیم.

وی افزود: با فراکسیون شهری نیز امشب و با ۲ کمیسیون دیگر نیز چهارشنبه و شنبه آینده جلسه خواهیم داشت که بتوانیم برای مسائل شهری، شهرداری‌ها و شهر تهران کار مثبتی انجام دهیم تا نسبت به سال آینده به عقب‌تر بازنگردیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس شورای اسلامی شهر در پاسخ به این سوال که امکان بازنگری در بودجه شهرداری وجود دارد یا خیر اظهار داشت: امکان بازنگری وجود دارد. البته برخی احکام آن به بودجه ارتباطی ندارد، بلکه حکم است و این موارد قابل اصلاح است. درباره مواردی از جمله کمک به مترو و غیره نیز صحبت شده و درباره محل تامین آنها به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

چمران درخصوص اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل عمومی نیز تصریح کرد: در صورتی که درآمد شهرداری در این زمینه تامین شود، بدون تردید این رقم برای حمل و نقل هزینه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که این اعتبار برای اورهال یا خرید تجهیزات مترو مصرف خواهد شد، بیان کرد: برای هر موردی که نیاز باشد مصرف می‌شود. اما ابتدا باید برنامه آن را تحویل بدهند و برای نحوه هزینه‌کرد آن به شورا گزارش دهند.

کد خبر 646170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha