مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

با هدف تامین ایمنی دانش‌آموزان تهرانی، اقدامات اجرایی به‌منظور مناسب‌سازی‌ معابر و ایمن‌سازی‌ ترافیکی محدوده7 هزار فضای آموزشی و مدرسه پایتخت از سوی معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک مناطق به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب، اظهار کرد: ایمن‌سازی‌ ترافیکی اطراف مدارس به‌منظور تردد ایمن و راحت دانش‌آموزان عزیز و حفظ سلامت این عزیزان از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در آغاز سال جدید تحصیلی به شمار می‌آید.

سیدجعفر تشکری هاشمی افزود: خط کشی عابر پیاده، نصب تابلوهای ویژه تردد دانش‌آموزان، نصب چراغ‌های چشمک زن، ایجاد گذرگاه عابر پیاده و نصب سرعت کاه، از اقداماتی است که به این منظور در دستور کار مناطق شهرداری قرار گرفت.

وی این وظیفه را از جمله تکالیف ستادهای معین مهر رمضان مناطق بر شمرد و تصریح کرد: ایمن‌سازی‌ ترافیکی اطراف مدارس مهم‌ترین وظیفه این ستادها ست که با همکاری و هماهنگی راهنمایی و رانندگی در کنترل عبور و مرور در معابر منتهی به مدارس انتظار می‌رود دانش‌آموزان عزیز با حداکثر ایمنی رهسپار مدارس شوند.

معاون شهردار تهران با اشاره به آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی به‌منظور تامین خودروهای مورد نیاز سرویس مدارس، اضافه کرد: استفاده از تاکسی‌های استاندارد و دارای بیمه کامل سرنشین و معاینه فنی خودرو به‌عنوان سرویس مدارس از جمله تدابیری است که در جهت تامین ایمنی دانش‌آموزان به اجرا در آمده است.

تشکری هاشمی در پایان با تاکید بر اقدامات اجرایی متعدد از جمله ترسیم علائم افقی و تعبیه علائم عمودی هشدار‌دهنده در مجاورت مدارس از سوی شرکت عرف ایران، گفت: از رانندگان انتظار داریم در تمامی معابر شهری به‌ویژه در محدوده مدارس به آرامی و دقت رانندگی کنند و مراقب دانش‌آموزان باشند.

کد خبر 63906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز