کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران به معنای واقعی و ملموس از مهم‌ترین معیارها در ارائه خدمات به شهروندان است.

نقل قول هفته
  • خدمت مؤثر و حل مشکلات مردم، امید آفرین است

کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران به معنای واقعی و ملموس از مهم‌ترین معیارها در ارائه خدمات به شهروندان است. جعفر شربیانی گفت: خدمت‌رسانی به شهروندان مناطق جنوبی با همان کیفیت خدمات مناطق بالای شهر تهران انجام می‌شود و ضرورت دارد این نوع نگاه همواره در دوره جدید مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد. خدمت مؤثر و حل مشکلات مردم در حد توان و امکانات موجود که با هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها اتفاق می‌افتد باعث امیدآفرینی در شهروندان خواهد شد.

نقل قول های هفته | کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران
زهرا شمس احسان/ عضو شورای‌شهر تهران

  •  دره فرحزاد، بهترین ظرفیت گردشگری پایتخت است

 روددره فرحزاد از ظرفیت‌های ارزشمند شهر تهران است، برای همین طرح ساماندهی روددره فرحزاد باید با در نظر گرفتن واقعیت‌های موجود تهیه و برنامه‌ریزی شود. در این طرح حفظ محیط طبیعی روددره همراه با ساماندهی آسیب‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. در واقع در مطالعات ساماندهی روددره فرحزاد، علاوه بر پیوست‌های فنی و زیست‌محیطی، باید پیوست فرهنگی و اجتماعی نیز تهیه و تلاش شود با رفع مشکلات موجود، این روددره به یکی از بهترین فرصت‌های گردشگری برای خانواده‌ها تبدیل شود.

نقل قول های هفته | کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران
سید محمد آقامیری/ عضو کمیسیون عمران و ترافیک شورای‌شهر

  • توسعه شهر با مشارکت شهروندان محقق می‌شود

رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهراست. مدیریت شهری تلاش دارد تا با بهبود خدمت‌رسانی، رضایت شهروندان را تأمین کند، اما انتظار می‌رود منتخبان و معتمدان محله‌ها، شهروندان را به مشارکت در نگهداشت شهر تشویق کنند. شهروندان همزمان با حقوق شهروندی، وظایفی نسبت به شهر و محیط زندگی خود دارند و این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 638140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha