ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو تهران در مراسمی با حضور «علیرضا زاکانی» شهردار تهران...

شهيد طيب حاج رضايي

همشهری آنلاین_بهاره خسروی:  ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو تهران در مراسمی با حضور «علیرضا زاکانی» شهردار تهران، «سجاد محمدعلی‌نژاد» مشاور و مدیرکل حوزه شهرداری، «سیدمجتبی شفیعی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری پایتخت و «علی امام» مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، به‌طور رسمی افتتاح شد. شهردار تهران پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی به ایستگاه دولت‌آباد رفت و بعد از آن از محوطه کارگاهی ایستگاه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) بازدید کرد.  

ایستگاه شهید رضایی، سیزدهمین ایستگاهی است که در خط ۶ راه‌اندازی شده و در مجاورت خیابان‌های پرترددی از قبیل ۱۷شهریور، ‌شهید رضایی (منصور) و تیردوقلو، مسافران پرشماری از مناطق ۱۲ و ۱۵ خواهد داشت.

ایستگاهی به‌نام شهید طیب حاج‌رضایی

عملیات عمرانی ایستگاه «شهید طیب حاج‌رضایی» پس از ۶ سال و با صرف هزینه‌ای در حدود ۳۰۰میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. عملیات اجرایی سایر ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ در حال پیگیری است و با تزریق به‌موقع منابع مالی مورد نیاز، در نیمه دوم سال جاری نیز شاهد بهره‌برداری از چند ایستگاه مهم و پر تقاضای سفر در شبکه مترو خواهیم بود.

ایستگاهی به‌نام شهید طیب حاج‌رضایی

مدیران مربوط در بازدید شهردار تهران از ایستگاه دولت‌آباد، گزارشی درباره کارگاه پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو در ایستگاه دولت‌آباد به او ارائه کردند.

ایستگاهی به‌نام شهید طیب حاج‌رضایی

علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی، از بخش‌های مختلف ایستگاه بازدید کرد و سپس با قطار به سمت ایستگاه مترو دولت‌آباد حرکت کرد.

ایستگاهی به‌نام شهید طیب حاج‌رضایی

 شهردار تهران در پایان نیز از محوطه کارگاهی ایستگاه عبدالعظیم حسنی(ع) بازدید کرد.

کد خبر 632282

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha