پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: با تصمیم بانک مرکزی سقف وام ازدواج افزایش یافت.

حمید پور محمدی، معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌‏های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در گفت‌‏وگو با ایلنا گفت: براساس این تصمیم مقرر شد تا میزان وام ازدواج که پیش از این بین 600 هزار تا یک میلیون تومان بسته به هر بانک پرداخت می‌‏شد، به 2 میلیون تومان افزایش یابد که به هر یک از زوجین پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرداخت این وام بعد از عید سعید فطر در تمام شعب بانک‌‏های دولتی امکان‌‏پذیر است، خاطرنشان ساخت: بعد از عید فطر بانک‌‏ها آمادگی دارند تا به روز این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

پور محمدی در رابطه با اقدامات انجام شده برای اصلاح ساختار بانک‌‏ها در طرح تحول اقتصادی عنوان داشت: مسیری که در این راه طی شده شامل اصلاح نظام بانکی از درون این نظام و از حتی از داخل شعب بانک‌‏ها بوده و به صورت پلکانی عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: البته برای این انجام این کار باید تعامل لازم با همه دستگاه‌‏ها صورت بگیرد که در حال فراهم کردن زمینه‌‏های آن هستیم.

معاون اصل 44 وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌‏های طرح تحول اقتصادی در بانک‌‏ها ساماندهی منابع قرض‌‏الحسنه است، یادآور شد: در تلاش هستیم که راهکاری پیدا کنیم تا منابع قرض‌‏الحسنه را به گونه‌‏ای مؤثر برای خدمت به مردم هدایت کنیم. 

کد خبر 63086

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز