رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر دره فرحزاد در تهران خبر داد.

دستگیری قاتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پایگاه دوم در پی دریافت شکایات شهروندان مطلع شدند که یکی از سوداگران مرگ سابقه‌دار با ایجاد پاتوقی در یکی از محلات شمال تهران اقدام به توزیع گسترده حشیش و تریاک به ویژه بین فروشندگان خرد و معتادان دره فرحزاد می‌کند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که متهم مدتی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به جابه‌جایی مخفیگاه خود کرده و به صورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را ادامه می‌دهد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضایی ماموران موفق شدند متهم را در حالی که سوار یک دستگاه خودرو پژو بود، در محدوده دره فرحزاد شناسایی کنند و وی حین ورود به منزلش دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از دستگیری، به همراه ماموران وارد منزل شد و در بازرسی از منزل وی بیش از ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش و تریاک از داخل کمد دیواری اتاق خوابش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه متهم به مقر پلیس منتقل شد و پرونده وی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شده است، گفت: با دستگیری متهم که از عاملان اصلی توزیع موادمخدر در دره فرحزاد بود، امیدواریم بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر شود.

کد خبر 628394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha