یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

حمید درخشان: علی کریمی یک فوتبالیست بااستعداد، ارزشمند و تکنیکی است که هر لحظه اراده کند، می‌تواند در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرد.

 او اکثر خصوصیات یک فوتبالیست بزرگ را دارد که در پرسپولیس می‌تواند به دوران اوج بازگردد، البته این موضوع به خودش بستگی دارد  و باید در انتظار باشیم. در حال حاضر اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص کریمی وجود دارد که جنبه مثبت و منفی دارد ولی هیچکس نمی‌تواند در مورد آینده او قضاوت روشنی داشته باشد و فقط خود کریمی می‌تواند این مسائل مبهم را برطرف کند.

به نظر من علی کریمی هنوز تمام نشده است، چون او یک فوتبالیست بزرگ و سرشناس بوده که در گذشته خیلی چیزها را ثابت کرده است. او می‌تواند مثل گذشته دریبل بزند و با حرکات منحصر به فردش فوتبال‌دوستان را هیجان‌زده کند، اینکه بعضی‌ها می‌گویند او دریبل‌زدن را فراموش کرده به هیچ عنوان قابل قبول نیست چون تکنیک جزو استعدادهای یک فوتبالیست است.

کریمی نشان داده که قابلیت بازی‌کردن در خط هافبک و حمله را دارد و هنوز نمی‌توان پیش‌بینی کرد که سرمربی پرسپولیس در چه پستی از او استفاده خواهد کرد. به طور حتم افشین قطبی تمام مسائل تاکتیکی را در نظر خواهد گرفت تا از کریمی به بهترین نحو استفاده کند. من حضور این بازیکن در پرسپولیس را یک اتفاق مثبت برای این تیم می‌دانم چراکه تجربه و هوش کریمی می‌تواند برای قطبی کارساز باشد.

کد خبر 62672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز