یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

ناصر قراگزلو: علی کریمی صبح دیروز در جلسه‌ای با داریوش مصطفوی، محمودرضا فاضلی و حسین هدایتی حضور یافت و قرارداد داخلی‌اش را رسماً با پرسپولیس منعقد کرد.

 و پس از آن براساس توافقات صورت گرفته قرارداد این بازیکن در هیأت‌فوتبال استان تهران به ثبت  رسید.  پس از توافق نهایی کریمی با مدیرعامل پرسپولیس، این بازیکن با پیراهن تیم جدیدش در حضور خبرنگاران و عکاسان، عکس گرفت تا به حضورش در این تیم قطعیت ببخشد. 

کریمی پس از توافق با مدیرعامل پرسپولیس درخصوص پیوستن به این تیم گفت: «خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم. فکر می‌کنم بتوانم حضور موفقی در این تیم داشته باشم و با نظر سرمربی تیم جایگاه خوبی را در ترکیب اصلی پرسپولیس به‌دست آورم.» کریمی در مورد شرایط تیم پرسپولیس گفت:‌ «این تیم در لیگ‌برتر بازی‌های خوبی را  انجام داده  اما نتوانسته امتیازاتی را که استحقاق آن را داشته، به طور کامل کسب کند.

مطمئناً پرسپولیس در 4 بازی اخیرش باید امتیازات بیشتری کسب می‌کرد که متأسفانه این طور نشد.  این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و می‌توان به قهرمانی در لیگ‌برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بسیار امیدوار بود.»

 کریمی امیدوارانه از کسب جام‌های قهرمانی با پرسپولیس می‌گوید: «امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب مسئولان باشگاه پرسپولیس در ماه‌های آتی بتوانیم با انجام بازی‌های قابل قبول در لیگ و حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در هر دو جام را به‌دست آورده و دل هواداران را شاد کنیم.»

کریمی، انتخاب پرسپولیس را به هیچ وجه مرتبط با تیم‌ملی نمی‌داند و می‌گوید: «پیوستنم به پرسپولیس هیچ ارتباطی به تیم‌ملی نداشته و ندارد. من برای تیم‌ملی دعا و آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم برابر عربستان نیز بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.» وی همچنین درخصوص افشین قطبی گفت: «او مربی بسیار توانایی است که موفق شده تیم پرسپولیس را درفصل پیش قهرمان لیگ کند و قطعاً در این فصل هم به خوبی قادر خواهد بود تیم را هدایت کند.»

بازیکن جدید پرسپولیس با اطمینان از توانایی‌های خودش برای ارائه بازی خوب در لیگ‌ می‌گوید:‌ «من از دروازه تا خط حمله توانایی بازی دارم البته این را هم به‌خوبی می‌دانم پرسپولیس بازیکنان توانمند زیادی در این فصل به خدمت گرفته است اما من نیز تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم و با نظر سرمربی تیم در هر پستی که ایشان بخواهد، بازی می‌کنم واگر قطبی بخواهد حاضرم روی نیمکت بنشینم» کریمی درباره مذاکراتش با باشگاه‌های استقلال و مس کرمان گفت:‌ «واقعاً باید از امیر قلعه‌نویی و همچنین مسئولان باشگاه مس کرمان که به من توجه داشتند، تشکر کنم اما مذاکرات با آنها تنها در حد صحبت‌های اولیه بوده و به آنها گفته بودم که پس از اتمام کارم در قطر و گرفتن تسویه حساب در این باره تصمیم می‌گیرم.»

قراردادکریمی تا تیرماه 88

براساس گفته‌های داریوش مصطفوی پس از عقد قرارداد داخلی، قرارداد رسمی علی کریمی در هیأت‌ فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رسید. داریوش مصطفوی در مورد میزان و مدت قرارداد علی کریمی گفت: «کریمی تا تیرماه سال 1388 با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و در این مدت به صورت ماهانه حدود 7 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند و رقم‌هایی که طی روزهای گذشته عنوان شده است، صحت ندارد.»

مدیرعامل پرسپولیس افزود:‌ «باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت مسئولان قطری نیز مبلغ 300 هزار دلار پرداخت خواهد کرد تا علی کریمی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ‌برتر نداشته باشد.»

مصطفوی در پایان صحبت‌هایش در مورد شماره پیراهنی که در اختیار کریمی قرارداده خواهد شد، گفت: «تمام شماره‌های پرسپولیس متعلق به علی کریمی است.» این درحالی است که پیراهن شماره 8 پرسپولیس در اختیار پژمان نوری است. مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند پیراهن شماره 8 را از آنجا که قبلاً در اختیار کریمی بود مجدداً در اختیار وی قرار دهند اما چنانچه این امر عملی نشود کریمی با شماره جدیدی در میدان حضور خواهد یافت.

  • کریمی با پیراهن بدون شماره پرسپولیس عکس گرفت

علی کریمی پس از عقد قرارداد داخلی و یکساله با پیراهن پرسپولیس عکس گرفت اما برخلاف مراسم‌های قبلی این پیراهن شماره نداشت. کریمی درسال‌های اخیر در تمامی تیم‌های خود با پیراهن شماره 8 به میدان رفته است ولی پژمان نوری در فصل جاری پیراهن شماره 8 پرسپولیس را برتن کرده است.

کریمی در هیأت‌ فوتبال

پس از عقد قرارداد داخلی در باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین به اتفاق علی کریمی و محمودرضا فاضلی به هیأت‌فوتبال رفتند تا با نامه‌ای که از کمیته ملی المپیک قطر در اختیار داشتند قرارداد کریمی را در هیأت‌فوتبال استان تهران به ثبت برسانند. در رابطه با ثبت قرارداد کریمی، همه چیز بستگی به نظر مسئولان فدراسیون فوتبال دارد.

تمام تلاش‌ها برای شهرآورد

شهرآورد  حساس پایتخت در هفته نهم برگزار می‌شود. مطمئناً اگر کریمی تا دربی هم به آمادگی کامل و مطلوب نرسد به‌طور حتم حضورش روی نیمکت پرسپولیس هم می‌تواند معادلات را به سود تیم قرمزپوش تغییر دهد. هرچند حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس، وضعیت آمادگی جسمانی این بازیکن را به طور دقیق برای کادر فنی پرسپولیس مشخص خواهد ساخت. کریمی در تاریخ پنجم اسفند ماه 79 برای آخرین بار با پیراهن پرسپولیس در دربی حساس پایتخت مقابل استقلال به میدان رفت، دیداری که این بازیکن شکست را به همراه همبازیانش مقابل رقیب سنتی با گل علیرضا اکبرپور تجربه کرد.

کد خبر 62671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز