رژیم لاغری ماه یکی از شایع‌ترین برنامه‌های غذایی است که حتی ستارگان هالیوودی نیز از آن پیروی می‌کنند.

رژیم غذایی مدیترانه‌ای

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیمن نیوز نوشت: رژیم ماه یکی از عجیب‌ترین رژیم‌هایی است که برای کاهش وزن استفاده می‌شود و اخیراً به یکی از رژیم‌های محبوب تبدیل شده است که بسیاری از ستارگان هالیوود برای کاهش وزن و بازیابی چابکی خود از آن‌ها پیروی می‌کنند.

این رژیم بر اساس نظریه تاثیر ماه و مراحل رشد آن بر بدن انسان است که به پاکسازی بدن از سموم کمک کرده و به کاهش وزن کمک می‌کند.

بر اساس گزارشی که در وبسایت آمریکایی "Trends Wide" منتشر شده است، این رژیم با مراحل رشد ماه و برخی عادات غذایی در روزهای خاصی از ماه مرتبط است.

رژیم ماه به میزان رشد ماه و پیروی از رژیم غذایی مبتنی بر چرخه کامل آن بستگی دارد. برای مثال، در روزی که ماه به طور کامل بزرگ شده است، باید در آن روز باید غذا خوردن را متوقف کنید و به جز آب آشامیدنی و آب میوه‌ها چیزی نخورید و هنگامی که ماه شروع به ناپدید شدن می‌کند، می‌توانید هر غذایی را بخورید، اما باید غذاهای سالم و عاری از چربی و غذاهای چرب باشد.

مهم‌ترین غذاهایی که مجاز به خوردن در این رژیم هستید

- شیر و محصولات لبنی کم‌چرب
- آجیل، به ویژه صبح، اما با وعده‌های محدود، مانند بادام
- نان قهوه‌ای
- مرغ کبابی
- سبزیجات بخارپزشده

کارشناسان تأکید کردند که ساعت شش عصر باید خوردن غذا را متوقف کنید، در حالی که اجازه دارید آب و آب میوه‌های بدون قند را مصرف کنید و هنگامی که ماه دوباره ظاهر می‌شود، مقدار غذا باید به نصف کاهش یابد و مقدار زیادی آب مصرف میل شود.

کارشناسان بر این باورند که ماه بر بدن و همچنین آب بدن انسان تأثیر می‌گذارد، به ویژه اینکه ۶۰ درصد بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد، بنابراین لازم است هنگام کامل شدن قرص ماه، ۲۴ ساعت روزه بگیرید، که این امر به بدن شما کمک می‌کند وزن خود را در یک روز معادل ۲.۵ کیلوگرم کاهش دهید.

فواید رژیم ماه این است که یک راه عالی برای سم‌زدایی بدن و بهبود ایمنی است، علاوه بر این، می‌توان از آن برای کاهش وزن اضافی در طول چرخه قمری، افزایش اثربخشی سایر برنامه‌های رژیم غذایی و کمک به احساس سبکی استفاده کرد.

کد خبر 626467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha