جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

یکی از پاتوق‌های قدیمی منطقه ۱۹ که در رشد فرهنگی و اجتماعی بسیاری از جوانان محله نقش داشته، فرهنگسرای مهر است.

ملک ری

همشهری آنلاین _ زهرا بلندی: این فرهنگسرا سال ۱۳۷۳ با عنوان مجموعه فرهنگی هنری بعثت توسط شهردار وقت تهران افتتاح و سال ۱۳۸۵ به‌عنوان ستاد مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۱۹ انتخاب شد و از تیر سال ۱۳۸۸ به‌عنوان فرهنگسرای مهر فعالیت خود را گسترش داد.

این مجموعه با ۴ طبقه و هزار و ۶۰۰‌مترمربع زیربنا دارای بخش‌های مختلفی همچون سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه‌ای با بیش از ۲۸ هزار جلد و ۱۴ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب، سالن مطالعه خواهران و برادران، سالن ورزشی، کلاس‌های آموزشی هنری، قرآنی و زبان انگلیسی است.  

فعالیت‌های این فرهنگسرا که خانه‌های فرهنگ تلاش و میعاد هم از جمله مراکز فعال زیرمجموعه‌اش است به تبع دیگر مراکز فرهنگی در روزهای همه‌گیری کرونا محدود شده، اما خدماتی در قالب کلاس‌های آنلاین و کلیپ‌های آموزشی برای همه شهروندان به‌خصوص اهالی منطقه ۱۹ در صفحات مجازی ارائه می‌کند که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات درباره آن می‌توانند با شماره ۵۵۰۳۷۷۸۸ تماس بگیرند.

این فرهنگسرا در بوستان بعثت منطقه ۱۹ قرار دارد و شهروندان برای دسترسی به آن می‌توانند به نشانی بزرگراه تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند. صفحات اینستاگرامی فرهنگسرای مهر و خانه‌های فرهنگ میعادو تلاش هم به‌ترتیبfarhangsara_mehr۱۹، miad.kh۱۹ و khf.talash.۱۹ است.

کد خبر 625377

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha