دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۸:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : مبعث و ورود آزادگان ، پیروزی ملت فلسطین مناسبت‌هایی است که این روز‌ها در فرهنگسرا‌های تهران به خاطرشان جشن‌های باشکوهی برگزار می‌شود .برنامه‌های چند فرهنگسرای تهران را در ادامه می‌خوانید.

فرهنگسرای پایداری
با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور و جمعیت دفاع از مظلوم فلسطین، اقدام به برپایی جشن پیروزی حزب‌ا... لبنان نموده است.

این جشن روز دوشنبه مورخ 30/5/85 مصادف با شب عید مبعث پیامبر اعظم(ص) در تالار حجاب  با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این جشن به نشانی خیابان شهید دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 29-33350028 تماس بگیرند.

خانه فرهنگ شهید اندرزگو
با مشارکت فرهنسگرای اشراق و ستاد آزادگان به مناسبت ورود غرورآفرین سرو قامتان به میهن اسلامی اقدام به برپایی مراسم تقدیر از آن عزیزان می نماید.
در شب بعثت پیامبر اعظم(ص)، آزادگان خاطرات دوران اسارت خود را با عنوان « اردوگاه من» بیان می‌کنند و در پایان از ایشان تقدیر به عمل می آورند.
این مراسم روز دوشنبه مورخ 30/5/85 ساعت 17 در سالن اجتماعات فرهنسگرای اشراق برگزار میشود
علاقه مندان برای شرکت به نشانی: تهرانپارس، فلکه دوم خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33306400 تماس بگیرند.

فرهنگسرای طبیعت
ششمین جشنواره فرهنگی علمی گیاهان دارویی از اول تا سیزدهم شهریور 85 در فرهنگسرای طبیعت برگزار می شود.

این جشنواره با همکاری و مشارکت معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی( دفتر گل و گیاه زینتی، دارویی، قارچهای خوراکی)، شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی کشور، کانون طب طبیعی ایران، مرکز تحقیقات گیاهان  دارویی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی، بخش تحقیقات گیاهان دارویی موسسه جنگلها و مراتع، انجمن تولید کنندگان داروها و فرآورده های گیاهان دارویی با هدف توسعه فرهنگ مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، احیای سنت ها و باورهای طب طبیعی، ارائه روشهای نوین در جهت توسعه فرآوری گیاهان دارویی، تاریخچه مصرف گیاهان دارویی در طب، بررسی پیشینه طب گیاهی در فرهنگ عامه و ... درمحل دائمی نمایشگاه های فرهنگسرا برگزار می شود.

همچنین تور گیاه‌شناسی دماوند  ، راه اندازی غرفه حکیم باشی و طب سنتی، غرفه گیاه‌خواری و آموزش آشپزی و ... از دیگر برنامه های این فرهنگسرا در راستای برپایی نمایشگاه مذکور است.

علاقه مندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه در تاریخ مذکور همه روزه از ساعت 9 الی 20 به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره- فرهنگسرای طبیعت مراجعه کنند.

فرهنگسرای ملل:
اقدام به برگزاری سلسله نشستهای نقد و بررسی شعر با هدف حمایت از شاعران منطقه و با حضور استاد ایرج ضیایی هر هفته چهارشنبه ها از ساعت 17 لغایت 19 در سالن اجتماعات فرهنگسرا برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفنهای 22671718 تماس بگیرند.

همچنین این فرهنگسرا نمایشگاه نقاشی بناهای تاریخی ایران را برگزار خواهد کرد.

دراین نمایشگاه 40 اثر برگزیده از آثار استاد امیرضا میرکی با موضوع بناهای تاریخی ایران با تکنیک آبمرکب از تاریخ 1/6/85 لغایت 6/6/85 در نگارخانه شماره دو فرهنسگرای ملل به نمایش گذاشته می شود.

علاقه مندان جهت بازید می توانند طی روز های یاد شده همه روز از ساعت 10 الی 19 به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند.

فرهنگسرای بهمن
دهکده فرهنگی تهران را به منظور مدیریت اوقات فراغت شهروندان برگزار می کند.

دهکده فرهنگی در تاریخ 30 مردادماه ساعت 17 با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مهندس چمران رئیس شورای شهر و علی عسگری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزارو  افتتاح میشود.

موزه قرآن کریم
به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جشنواره پیام پیامبر(ص) را از 31 مردادماه تا 9 شهریور  برگزار می‌کند.

شهروندان می توانند برای بازدید از این جشنواره از ساعت 10 صبح تا 20  به موزه ملی قرآن کریم واقع در خیابان ولیعصر(عج) تقاطع خیابان امام خمینی  مراجعه کنند .

 

کد خبر 2613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز