چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

گروه حوادث: بزرگراه اسکاگیت کاونتی واشنگتن بعد از ظهر سه‌شنبه شاهد یکی از خونین‌ترین جنایت‌های سال‌های اخیر این شهر بود.

در جریان این ماجرای خونین، جوان 28 ساله‌‌ای با اسلحه‌ وارد بزرگراه شد و خودروهای عبوری و مردم را به گلوله بست، در این تیراندازی 6 نفر کشته شده و 2 نفر مجروح شدند.

ساعت 2 بعد از ظهر سه‌شنبه، با گزارش پیدا شدن اجساد چند مرد در بزرگراه اسکاگیت کاونتی واشنگتن، ماموران پلیس ایالتی به سرعت عازم این بزرگراه شدند.

آنها پس از حضور در محل متوجه شدند اجساد 5 مرد که به ضرب گلوله از پای درآمده بودند  در 3 نقطه مختلف روی زمین افتاده است.

در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد قربانیان به ضرب گلوله مرد ناشناسی از پای درآمده‌اند که در بزرگراه بدون هدف به سوی سرنشینان خودروها، موتورسواران و مردمی که در حال عبور از آن منطقه بوده‌اند آتش گشوده است.

با مشخصاتی که از این مرد در اختیار پلیس قرار گرفت تیم‌های جست‌وجو تحقیقات خود را برای یافتن مرد تیرانداز آغاز کردند و لحظاتی بعد وی را در کنار بزرگراه پیدا کردند.

مرد مسلح با دیدن ماموران بار دیگر شروع به تیراندازی کرد و قبل از ‌آنکه پلیس بتواند به وی نزدیک شود یکی از ماموران را هدف گلوله قرار داده و به قتل رساند.

بعد از قتل مامور پلیس، مرد جوان به سرعت سوار بر خودروی خود شده و با سرعت بسیار بالایی شروع به فرار به سمت جنوب کرد، به‌دنبال فرار مرد مسلح تعقیب پلیسی برای دستگیری وی آغاز شد و ماموران که به‌دلیل سرعت بالای خودروی او هر لحظه احتمال می‌دادند تصادف مرگباری در بزرگراه رخ بدهد، خودروی مرد فراری را از چند جهت در محاصره قرار دادند.

دقایقی بعد درحالی که جوان مسلح در محاصره پلیس قرار گرفته و تمامی راه‌های فرار را بسته می‌دید، خود را تسلیم ماموران کرد.

با دستگیری این مرد، تحقیقات جنایی و قضائی درباره انگیزه این جنایت آغاز شد، بررسی‌های اولیه نشان می‌‌داد 5 قربانی که اجساد آنها پیدا شده است 2سرنشین خودروهای عبوری، یک موتور سوار و 2کارگر ساختمانی هستند که در 3 محل متفاوت به ضرب گلوله از پای درآمده‌اند.

ششمین قربانی هم افسر پلیسی بود که هنگامی که قصد دستگیری متهم را داشت به ضرب گلوله او از پای درآمده بود.

او بیمار روانی است

در حالی که تحقیقات درباره ایساک زامورا جنایتکار 28 ساله آغاز شده است، مادر وی مدعی شد که پسرش به شدت به یک بیماری روانی مبتلا است.

وی به خبرنگاران گفت: پسرم یک بیمار روانی است و بنابراین چنین جنایتی را به‌طور عمدی انجام نداده است.

اظهارات مادر مرد جنایتکار در حالی صورت گرفته است که بررسی‌ها نشان می‌دهد متهم 6 ماه به اتهام قاچاق و مصرف مواد‌مخدر در زندان اسکاگیت بوده و آگوست گذشته( مرداد ماه) از زندان آزاد شده است.

کد خبر 62442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز