سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پس از اعلام موافقت، محمد رضا شجریان، گروه کامکارها، ارکستر ملی و حسین علیزاده، شهرام ناظری هم موافقت کرد در جشن خانه موسیقی به نفع این نهاد صنفی کنسرت دهد.

به گزارش همشهری آنلاین ناظری که همزمان با جشن خانه موسیقی (25 تا 30 مهر) دو شب در یزد به اجرای برنامه تور موسیقی ایران سرگرم است،‌ قرار است به همراه گروه مولوی یک شب برای خانه موسیقی برنامه اجرا کند.

شهرام ناظری سال گذشته درخانه موسیقی حاضر شده و هیئت مدیره این نهاد موسیقایی در تقدیر از دریافت نشان شوالیه به ناظری لوح یادبود اهداء کرد.[خانه موسیقی از شهرام ناظری تقدیر کرد]

به گزارش همشهری‌آنلاین قرار است یکی دیگر از بزرگان موسیقی هم در شب‌های جشن خانه موسیقی به اجرای برنامه بپردازد که رایزنی‌های خانه موسیقی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

پیش از این محمد رضا شجریان در نشست سوم شورای عالی خانه موسیقی که به انتشار نخستین بیانیه‌ مشترک این شورا و هیئت مدیره منجر شد،‌اعلام کرد که برای دادن بقیه بدهی‌های خانه موسیقی بابت تملک ملک در اختیار در خیابان فاطمی ، کنسرتی خواهد داد و درآمد های آن را به خانه موسیقی اختصاص می‌دهد.[بیانیه مشترک شورای عالی و هیئت مدیره خانه موسیقی]

طبق توافقی که محمد باقر قالیباف با خانه موسیقی انجام داده بود، قرار شد که در صورتی که وزارت ارشاد نصف طلب شهرداری را بابت خرید خانه موسیقی بپردازد، بقیه مبلغ را شهرداری تهران به این نهاد صنفی موسیقایی ببخشد.

چند روزی بعد ازانتشار این بیانیه، معاون هنری وزیر ارشاد از دادن مابقی مبلغ وعده داده شده وزیر برای خانه موسیقی خبر داد و گفت که این مبلغ تا اوایل شهریور ماه پرداخت خواهد شد [پاسخ مثبت ارشاد به بیانیه خانه موسیقی] اما اکنون که به نیمه شهریور نزدیک شد‌ه‌ایم هنوز از انجام وعده وزارت ارشاد در این زمینه خبری نیست.

کد خبر 62344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز