سالانه ایرانیان زیادی از کشور خارج می‌شوند و به بازدید از شهرهایی در آن سوی مرزها می‌روند. فارغ از اینکه این سفرها با اهداف کاری انجام می‌شوند یا توریستی، در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این نکته بپردازیم که کدام یک از شهرهای خارجی برای ایرانیان جذاب‌ترند.

image-20210821151246-1.jpeg

برای رسیدن به پاسخ این سوال نگاهی به آمارهای رزرو هتل خارجی داشته‌ایم تا ببینیم ایرانیان بیشتر در کدامیک از شهرهای خارجی هتل رزرو کرده­اند و در آن‌ها اقامت داشته‌اند.

استانبول

آمارهای رزرو هتل استانبول نشان می‌دهند این شهر یکی از محبوب‌ترین شهرها برای سفر نزد ایرانیان است. عدم نیاز به ویزا، کوتاه بودن مدت زمان پرواز به این شهر، تشابهات فرهنگی، آثار تاریخی بسیار و تفریحات متنوع و البته مراکز خرید جذاب از عواملی هستند که ایرانیان را به این شهر می‌کشاند. در استانبول هتل‌های بسیاری به مسافران خدمات می‌دهند و باید با توجه به هدف سفر و بودجه‌تان تصمیم بگیرید در کدام یک از آن‌ها اقامت داشته باشید.

آنتالیا

در کنار استانبول، باید از آنتالیا هم به عنوان یکی از شهرهای محبوب خارجی نزد ایرانیان یاد کنیم. این شهر به ویژه در تابستان‌ طرفداران زیادی پیدا می‌کند و ایرانیان هم برای گذراندن تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت به آن سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، تفریحات آبی و حمام آفتاب از جمله عواملی هستند که در جذب توریست به این شهر تاثیر جدی دارند.

دبی

دبی شهری با تفریحات همه چیز تمام و لوکس، مراکز خرید متنوع، جاذبه‌های مدرن و آسمان‌خراش‌ها و برج‌هایی منحصربه فرد است که به خوبی توانسته جای خود را در قلب توریست‌ها باز کند و آن‌ها را به سوی خود بکشاند. در کنار سفرهای تفریحی، بخشی از سفرهایی که به مقصد دبی انجام می‌شوند تجاری و کاری هستند، اما به هر حال کسی نمی‌تواند منکر جذابیت‌های این شهر با امکانات مدرنش شود. کافی است در زمان رزرو هتل دبی یکی از بهترین‌هایش را انتخاب کنید تا تجربه اقامتی لوکس و بی‌نظیر را برای خودتان رقم بزنید.

رزرو هتل خارجی کدام شهرها برای ایرانیان جذاب تر هستند؟

باکو

آذربایجان، کشوری در همسایگی ایران است که جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی زیادی را در خود جای داده است. شهر باکو به عنوان پایتخت این کشور از مقاصد جذاب برای ایرانیان به شمار می‌رود و بسیاری برای بازدید از جاذبه‌ها، گشت در مراکز خرید و شرکت در جشن‌ها به آن سفر می‌کنند.

ایروان

ارمنستان کشوری دیدنی و جذاب برای گردشگران است و نزدیکی آن به ایران موجب شده تا برای سفر خیلی مورد استقبال ایرانیان قرار گیرد؛ البته عدم نیاز به اقدام برای دریافت ویزا و ویزای فرودگاهی برای ورود به این کشور برای ایرانیان هم در این استقبال بی‌تاثیر نیست. بسیاری از ایرانیان با رزرو هتل در ایروان که پایتخت این کشور است، سفری خاطره‌انگیز به ارمنستان را برای خود رقم می‌زنند. سفر زمینی به ارمنستان هم طرفداران زیادی دارد و شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این مقصد میان ایرانیان، سهولت سفر به آن با ماشین شخصی باشد.

رزرو آسان هتل های خارجی با فلای تودی

اگر شما هم  در حال برنامه‌ریزی برای سفر به خارج از کشور هستید، دغدغه‌ای برای رزرو هتل خارجی نداشته باشید. فلای تودی این کار را برای شما آسان کرده است و می‌توانید به راحتی با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هتل‌های خارجی را از این سامانه رزرو کنید و با خیال راحت به سفر بروید.

کد خبر 621718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha