مجموع نظرات: ۳
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
۰ نفر

هیچ چیز مثل سفر به مناطق سرد در این تابستان داغ و آفتابی نیست! سفر به مناطق خوش آب و هوا، خصوصا در این روزهای گرم، نه تنها جسم بلکه روح هر مسافری را خنک و مفرح می‌کند.

image-20210804105106-1.png

خوشبختانه ایران کشوری چهار فصل است و در هر زمان از سال بخشی از این سرزمین پهناور، مأمنگاهی خوش آب و هوا برای مسافران است که می‌توان حتی با نظر گرفتن بودجه‌ای اقتصادی و با خرید بلیط چارتر به آنها سفر کرد.

گرمای بی‌سابقه امسال هم مزید بر علت شد تا به فکر معرفی چند مسیر خنک و خوش آب و هوای داخلی را که می‌توانید با خرید بلیط هواپیما چارتر به آنها سفری ارزان داشته باشید، بیفتیم. با ما همراه باشید.

سفری خوش آب و هوا به اردبیل با خرید بلیط چارتر

تابستان‌های خنک و معتدل استان اردبیل، شهرتی جهانی دارد! به همین دلیل یکی از اولین پیشنهادهای ما برای سفر در فصل تابستان، استان اردبیل و شهرهای معروف آن همچون سرعین است. در سفر به اردبیل هم سفری خنک و هیجان‌انگیز به این شهر زیبا دارید و هم می‌توانید به راحتی با خرید بلیط چارتر از منبعی معتبر و ارزان همچون فلای تودی، سفری کم هزینه و مدیریت شده به اردبیل داشته باشید.

در سفر به اردبیل حتما به دیدن جاذبه‌های طبیعی همچون دریاچه شورابیل، رودخانه بالیقلو چای، تپه آناهیتا، جنگل فندقلو، پل هفت چشمه، پل یعقوبیه، دریاچه نئور، روستای آلوارس، آبشار و آب گرم سردابه، دهکده صخره‌ای ویند کلخوران، دریاچه سوها، رشته کوه باغرو، آبشار چالاچوخور، روستای شایق، تالاب پته‌ خور و پیست اسکی فندقلو بروید.

گرگان، زیباترین شهر استان گلستان در تابستان

همیشه در لیست مسیرهای سفر تابستانی داخلی، نام شهرهای شمالی همچون گرگان در صدر قرار می‌گیرند. اگر بدانید که زیبایی گرگان در فصل تابستان چندین برابر می‌شود، لحظه‌ای را برای خرید بلیط چارتر به مقصد گرگان، تلف نخواهید کرد. آب و هوای گرگان در فصل تابستان بسیار خنک است و بازدید از جاذبه‌های طبیعی همچون آبشار باران کوه، منطقه حفاظت شده جهان‌نما، روستای یالو، روستای چهارباغ، باغ گلبن، روستای جعفرآباد گرگان، روستای شموشک علیا، پارک جنگلی رنگو، پارک جنگلی قرن آباد، روستای زیارت، آبشار لاملیچ، روستای گناره، روستا قرن آباد و روستای کفشگیری برای هر مسافری در این آب و هوا بسیار دلنشین است.

با خرید بلیط چارتر خنک شوید!

تهران،‌ پایتخت خوش آب و هوای ایران

طهران قبل از آنکه به اَبَر شهری که امروز آن را به نام تهران می‌شناسند تبدیل شود، روستایی بسیار خوش آب و هوا از توابع شهر ری و دامنه‌های البرز بود که شهرت میوه‌ها و آب گوارایش، دل رهگذران بسیاری از جمله آغا محمدخان قاجار را ربوده بود. هر چند که قدمت حضور انسان‌ها در تهران به چندین هزار سال پیش باز می‌گردد اما شهری که ما امروز آن را می‌شناسیم، طی 2 قرن شکل گرفته و با وجود شلوغی و مدرن بودن، هنوز هم شهری خوش آب و هوا با جاذبه‌های طبیعی بسیار است.

در سفر به تهران حتما از مناطق و جاذبه‌های خوش آب و هوای این کلانشهر، همچون روستای زرین دشت، کاخ نیاوران، شمیرانات، روستای ابنیک، روستای افجه، روستای امامه، دربند، آبشار کلوگان، کاخ سعدآباد، کن و سولقان، فرحزاد و یا شهرهای دماوند، فیرزوکوه و لواسان حتما دیدن کنید.

لرستان، مهد تاریخ و طبیعت ایران

سرزمین چشمه‌های خروشان، دشت لاله‌های واژگون، عروس آبشارهای ایران و جنگل‌های بلوط، همگی تنها برخی از القاب لرستان هستند که اتفاقا همگی به خوش آب وهوایی این خطه و طبیعت فوق‌العاده‌اش اشاره می‌کنند. به همین دلیل، لرستان نیز یکی از مقاصد خنک داخلی است که در تابستان مقصدی بسیار مناسب برای رهایی از گرما به شمار می‌آید.

تبریز، پایتخت گردشگری خوش آب وهوای دنیای اسلام

تبریز یکی از خنک‌ترین شهرهای ایران در فصل تابستان است. مواهب طبیعی بسیار تبریز و همجواری آن با کوهستان، آب و هوایی فوق‌العاده برای این شهر مهم و استراتژیک در استان آذربایجان شرقی به وجود آورده است. به همین دلیل، بهترین زمان سفر به تبریز، همین حالا است! برای بازدید از مهرانه رود، سد امند، دشت تبریز، آبشار اسکندر، دریاچه قوچ گلی داغی و بسیاری از دیگر دیدنی‌های طبیعی تبریز، کافیست تا پروازهای این شهر را به صورت آنلاین در وب سایتی مانند فلای تودی جستجو کنید و با ارزانترین قیمت بلیط چارتر به تبریز را خریداری کرده و مقدمات سفر به این شهر زیبا را مهیا نمایید.

کد خبر 618780

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشته IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    واقعا توی شرایط کرونا مردم رو تشویق به سفر میکنید