مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

دبی شهری زیبا و مدرن است که تقاضا برای سفر به آن مخصوصا از طرف کسانی که قبلا به این شهر سفر کرده‌اند، بسیار زیاد است. بسیاری از مسافرانی که قصد سفر به دبی را دارند، گمان می‌کنند رفتن به این شهر زیبا، بهای مالی زیادی را می‌طلبد اما باید بگوییم که تنها با به کار بستن چندین دستورالعمل، می‌توانید سفری ارزان به دبی داشته باشید.

image-20210518163849-1.jpeg

به طور مثال، اگر در سفر به این شهر، هتل های ارزان دبی را برای اقامت انتخاب کنید، قطعا هزینه‌های سفر به این شهر بسیار پایین می‌آید.

امروز در این مطلب، قصد داریم تا برای شما برخی از ارزانترین و بهترین هتل های دبی را معرفی کنیم. هتل‌هایی با هزینه‌ای کم اما با کیفیتی خوب و مناسب برای اقامت مسافرانی که دبی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند. اگر مسافر این شهر هستید و یا قصد سفر به دبی را در آینده‌ای نزدیک دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا به انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هتل های ارزان دبی

همانطور که می‌دانید، دبی شهری زیبا و مدرن با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که سفر به آن حداقل برای یک بار، در لیست مقصدهای مورد علاقه هر گردشگر حرفه‌ای قرار دارد. اما یکی از نکات جالبی که درباره دبی وجود دارد این است که حتی با بودجه‌ای کم هم می‌توان به دبی سفر کرد. وجود ارزانترین هتل های دبی خود گواهی بر این ادعا است. به همین دلیل می‌خواهیم تا 5 مورد از بهترین هتل های ارزان دبی را به شما در این مقاله معرفی کنیم.

هتل راو دان تاون دبی | Rove Downtown

ممکن است تصور شما از هتل ارزان، اقامتگاهی با حداقل امکانات باشد اما هتل راو دان تاون دبی با امکانات 3 ستاره خود، تصویر ذهنی از هتل های ارزان و در عین حال بی کیفیت را از بین می‌برد. هتل راو دان تاون دبی، اقامتگاهی مدرن اما در عین حال اصیل است که تجربه خوبی از سفر به دبی و اقامت در آن را برای هر مسافری به وجود می‌آورد. اتاق‌های هتل راو دان تاون دبی همگی مجهز و ضد آلرژی هستند و به دو نوع اتاق های خانوادگی و اتاق‌های غیر سیگاری تقسیم می‌شوند. اتاق‌های 26 متری این هتل به سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مطبوع، سرویس اتاق، پرده خاموشی، تلویزیون صفحه تخت 48 اینچی، حمام های اختصاصی مجهز، یخچال و اینترنت پر سرعت رایگان مجهز هستند.

آدرس: Si 312 Al Mustaqbal Street Zabeel 2, Dubai 119444 United Arab Emirates

هتل راو ترید سنتر دبی | Rove Trade Centre

اگر می‌خواهید در زمینه رزرو هتل دبی اقامتگاهی را انتخاب کنید که در مرکز شهر قرار گرفته و در عین ارزان بودن، از امکاناتی قابل قبول برخوردار باشد، اقامت در هتل راو ترید سنتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل 3 ستاره توانسته است تا با ارائه اتاق‌های ضد آلرژی و ضد صدا که به سرویس تهویه مطبوع، سرویس پذیرایی و نظافت روزانه، تلویزیون 49 اینچی، اینترنت پر سرعت رایگان و سرویس خواب تمیز و راحت مجهز است، نظر مسافرانی که قصد اقامتی ارزان اما مناسب در دبی را دارند، به خود جلب کند.

• آدرس: 2nd December Street Near Trade Centre Roundabout, Dubai United Arab Emirates

سیتی مکس هتل بر دبی | Citymax Hotel Bur Dubai

یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره دبی که با توجه به امکانات خوبی که به مهمانانش ارائه می‌کند در لیست بهترین و البته ارزانترین هتل های دبی قرار گرفته، سیتی مکس هتل بر دبی است. مسافرانی که تجربه اقامت در سیتی مکس را دارند، این هتل را به کسانی که علاقه‌مند به اقامت در جوار بلندترین سازه این شهر و دیگر جاذبه های اطرافش دارند، توصیه می‌کنند. از جمله ویژگی‌های اتاق‌های سیتی مکس هتل بر دبی، دید کامل به منظره شهر، میز و صندلی مناسب برای انجام کارهای شخصی، سیستم تصفیه هوا، تلویزیون‌های کابلی و ماهواره ای و حمام‌های مجهز هستند. از امکانات تفریحی هتل هم می‌توانیم به پارکینگ رایگان، استخر و مرکز ورزشی اشاره کنیم.

• آدرس: Kuwait Street, Mankhool - Dubai - United Arab Emirates

هتل ایبیس ورلد ترید سنتر دبی | Ibis World Trade Centre Dubai

هتل ایبیس ورلد ترید سنتر دبی یکی از نزدیک ترین اقامتگاه‌های نزدیک به نمایشگاه و مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر است و دسترسی خوبی هم به جاذبه‌ها و هم به مراکز تجاری دارد. هتل ایبیس ورلد ترید سنتر دبی دارای 210 اتاق با تهویه مطبوع، 2 رستوران، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ اختصاصی و سالن همایش‌ و کنفرانس است. در لیست هتل های ارزان دبی، ایبیس ورلد ترید سنتر در دسته اقامتگاه‌هایی قرار می‌گیرد که برای صاحبین کسب و کار و یا کسانی که به قصد تجارت به دبی سفر کرده‌اند، بسیار مناسب است.

• آدرس: Sheikh Zayed Road, Dubai United Arab Emirates

نووتل دبی دیره سیتی سنتر | Novotel Dubai Deira City Centre

همانطور که مشخص است، نووتل دبی دیره سیتی سنتر در قلب منطقه معروف تجاری دیره قرار گرفته و به همین خاطر هم برای اقامت صاحبین کسب و کار و هم گردشگران، مناسب است. این اقامتگاه بزرگ که نامش در بین ارزانترین هتل های دبی قرار گرفته، دارای 4 اتاق جلسه، استخر روباز، 3 رستوران و کافی شاپ، استخر مخصوص کودکان و پارکینگ رایگان و اختصصای برای مهمانان هتل است. اتاق‌های 5 گانه این هتل، همگی عایق صدا هستند، میز مطالعه و تلویزوین صفحه تخت دارند و علاوه بر سرویس خواب راحت، مجهز به کاناپه نیز هستند.

• آدرس: 8Th Street Port Saeed District Front Of Deira City Centre Mall - Dubai - United Arab Emirates

ارزانترین هتل های دبی را از کجا رزرو کنیم؟

توصیه می‌کنیم تا برای رزرو این 5 هتل و دیگر هتل های ارزان دبی، به یکی از شرکت‌های معتبر و با سابقه گردشگری و هواپیمایی مراجعه کنید که هم دایره انتخاب بزرگی از هتل های ارزان دبی را در اختیار شما قرار دهد و هم به راحتی رزرو هتل دبی را برایتان مقدور سازند. اگر قصد سفر و رزرو هتل در دبی را دارید، می‌توانید در سایت فلای تودی به صورت آنلاین و با بهره‌گیری از پشتیبانی تخصصی کارشناسان ، رزرو هتل دبی با پرداخت کارت شتاب را انجام دهید و مقدمات سفرتان به شهرهای دیدنی را به خوبی فراهم آورید.

منبع : وبسایت گردشگری فلای تودی

کد خبر 601941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha