مجموع نظرات: ۳
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

تماشای کویر، سواحل آفتابی و دیدن جلوه هزار رنگ برگ‌های پاییزی چیزهایی هستند که گردشگران در سفرهای پاییزی تجربه می‌کنند. تا به حال بارها و بارها در مورد کویرهای ایران و جلوه پاییزی جنگل‌های این مرز و بوم شنیده و یا خوانده‌اید.

image-20211113111922-1.jpeg

حالا می‌خواهیم شما را با مقاصدی در خارج از ایران آشنا کنیم که در میانه پاییز می‌توانید بهترین خاطره‌ها را در آنها بسازید. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر خارجی در ماه آبان هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید تا با بهترین مقاصد برای سفرهای خارجی در آبان ماه آشنا شوید.

دبی | فرصت بازدید از اکسپو 2020

دبی یکی از شهرهای کویری با هوای بسیار گرم است که در پاییز آب و هوای آن رو به اعتدال می‌رود. یکی از دلایلی که سفر به دبی در آبان امسال (۱۴۰۰) را جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند، برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ در آن است. در حال حاضر با سفر پاییزی به دبی هم می‌توانید از گشت و گذار در این شهر لوکس لذت ببرید و هم از اکسپو ۲۰۲۰ که سومین رویداد مهم جهان بعد از جام جهانی فوتبال و المپیک است، بازدید کنید. برای کم شدن هزینه سفرتان می‌توانید بلیط چارتر هواپیما به مقصد دبی را بخرید. همه چیز برای سفری فراموش‌نشدنی آماده است؛ پس این فرصت را از دست ندهید.

بهترین مقاصد برای سفر خارجی در آبان ماه

استانبول | گردشی متفاوت در سرمای پاییزی

استانبول شهری بسیار زیبا با تاریخی غنی است. در این شهر با قدم زدن در خیابان‌ها می‌توانید از تماشای جلوه‌های تاریخی لذت ببرید، غذاهای خوشمزه ترکی را امتحان کنید، از دیدن اجرای موسیقی و رقص خیابانی به وجد بیایید و یا خودتان را به یک شب‌گردی جانانه مهمان کنید. اگر همیشه برنامه سفر به استانبول را در سر داشته‌اید، در پاییز با قیمت کمتری بلیط هواپیما خود را بخرید، پاسپورت‌تان را به دست بگیرید و راهی فرودگاه شوید. استانبول در آبان‌ماه بسیار دیدنی می‌شود و روزهای بارانی زیبایی دارد. فقط لباس گرم را فراموش نکنید تا با خیال راحت بتوانید در خیابان‌های این شهر قدم بزنید.

بهترین مقاصد برای سفر خارجی در آبان ماه

بالی | آرامش بی حد و مرز

اگر می‌خواهید در سرمای پاییزی ماه آبان، لذت قدم زدن در سواحل با شن‌های سفید را تجربه کنید، برنامه سفر به بالی را بچینید. بالی جزیره‌ای در کشور اندونزی و از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. این جزیره به دلیل آرامش، زیبایی خیره‌کننده، سواحل دیدنی، معابد هندو، جنگل‌های سرسبز استوایی، پارک‌های آبی و ... برای گردشگران در سراسر جهان جذابیت دارد. در پاییز جشن‌های متنوعی نیز در بالی برگزار می‌شود که بر جذابیت سفر پاییزی شما به این جزیره زیبا می‌افزایند. در آبان ماه، ممکن است با دریای مواج و طوفانی در این جزیره مواجه شوید و فرصت غواصی و شنا را از دست بدهید؛ اما در عوض با جمعیت زیاد توریست‌ها روبه‌رو نخواهید شد و آرامش را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد.

مالدیو | سفری رویایی

به رویایی‌ترین کشور آسیا می‌رسیم؛ مجمع‌الجزایری شگفت‌انگیز به نام مالدیو که در میان آب‌های اقیانوس هند قرار دارد. در مالدیو فرصت این را دارید که در سواحل تماشایی قدم بزنید، در آب‌های شفاف شنا کنید، به غواصی بپردازید و از آرامش بی حد و مرز لذت ببرید. به هنگام رزرو هتل در این مقصد رویایی می‌توانید هتل‌های روی آب را انتخاب کنید و اقامتی متفاوت را برای خود رقم بزنید. برخی هتل‌های مالدیو دارای امکانات خاصی مانند سرو صبحانه در آب، ماساژ، اسپا و ... هستند که اقامت‌تان را رویایی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

کاهش هزینه‌های سفر با فلای تودی

اگر دوست دارید به هر یک از مقاصدی که نام بردیم، سفر کنید، با مراجعه به فلای تودی، می‌توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را با ارزان‌ترین هزینه انجام دهید. کافیست در هنگام خرید بلیط هواپیما، از سرویس‌های نمودار قیمتی، تقویم قیمتی و اطلاع از آخرین قیمت استفاده کنید تا کمتری هزینه را برای بلیط خود بپردازید.

در هنگام رزرو هتل، گزینه‌های قابل رزرو به ترتیب از ارزان‌ترین به گران‌ترین برای شما به نمایش درمی‌آیند. پس از انتخاب هتل هزینه آن را با کارت‌های عضو شتاب می‌پردازید و در همان لحظه واچر هتل را دریافت می‌کنید. همه چیز فراهم است تا سفری به‌صرفه را به مقصد دلخواه‌تان تجربه کنید.

کد خبر 637275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha