مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
۱ نفر

ترکیه یکی از کشورهای محبوب گردشگری در دنیاست. ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و سالانه افراد بسیاری از ایران به این کشور سفر می‌کنند. با آغاز فصل تابستان و تمایل گردشگران به آفتاب و تفریحات آبی، آنتالیا در میان شهرهای ترکیه محبوبیت بالایی پیدا می‌کند و افراد زیادی برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کنند.

image-20210901112532-1.jpeg

آیا شما هم به سفر به این شهر فکر کرده‌اید؟ آیا فکر می‌کنید هزینه سفر به آنتالیا زیاد است؟ احتمالا شما هم فریب ظاهر و خدمات لوکس هتل های آنتالیا و تفریحات این شهر را خورده‌اید و گمان می‌کنید سفر به این شهر گران تمام ‌شود. اما راه‌هایی برای برنامه‌ریزی یک سفر ارزان به آنتالیا وجود دارد که می‌خواهیم آن‌ها را با شما در میان بگذاریم. بعد از خواندن این مطلب، دیگر معطل نمی‌کنید و سریع به سراغ برنامه‌ریزی برای ترتیب دادن این سفر جذاب می‌روید.

تاریخ سفر نقش مهمی در هزینه ها دارد

یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش هزینه سفر این است که تاریخ سفرتان را هوشمندانه و به درستی انتخاب کنید. در روزهای آخر هفته، تعطیلات و زمان برگزاری جشنواره‌ها باید سفر ارزان را فراموش کنید چرا که در این زمان‌ها افراد زیادی درخواست سفر دارند و همین موضوع موجب افزایش قیمت‌ها خواهد شد.

چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟

هتل را به درستی انتخاب کنید

به هنگام رزرو هتل آنتالیا فریب ستاره‌های هتل را نخورید و حواس‌تان به عبارت‌های فریبنده باشد. هتل‌های مورد نظرتان را از همه جهت بررسی کنید و ببینید آیا خدمات آن‌ها برای شما مناسب هستند و پاسخ نیازهای شما را می‌دهند یا خیر؟ آیا تمام خدمات را استفاده خواهید کرد یا فقط قرار است پول آن‌ها را بپردازید؟ برای رزرو هتل های آنتالیا بررسی ریزبینانه‌ای انجام دهید و سپس با آگاهی کامل از ویژگی‌ هتل‌ها تصمیم به رزرو بگیرید.

در خرید بلیط هواپیما آنتالیا دقت داشته باشید

در هنگام خرید بلیط هواپیما آنتالیا به این نکته توجه کنید که پرواز از شهرهای ایران به آنتالیا به صورت مستقیم نیست. به عنوان مثال پرواز تهران آنتالیا در ابتدا به فرودگاه اسن بوئا در آنکارا می‌رود و سپس از آنجا به سمت آنتالیا پرواز خواهید کرد. حتی برخی پروازها دارای دو توقف هستند و پس از اسن بوئا به سمت فرودگاه استانبول می‌روند و از آنجا به آنتالیا پرواز می‌کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعداد توقف‌ها روی قیمت بلیط هواپیما آنتالیا تاثیر دارند و باید در این مورد حسابی حواس‌تان را جمع کنید.

رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید

یکی از راه‌های مدیریت هزینه‌ها برای سفر به آنتالیا این است که خرید بلیط و رزرو هتل آنتالیا خود را به صورت آنلاین انجام دهید. با رزرواسیون آنلاین می‌توانید قیمت‌ها را در یک لحظه با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین قیمت را بیابید و خرید یا رزرو خود را نهایی کنید.

با فلای تودی بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید

فلای تودی به شما امکان  می‌دهد تا با استفاده از سرویس اطلاع از آخرین قیمت‌ها و نمودار و تقویم قیمتی، بررسی دقیقی روی قیمت هتل و بلیط داشته باشید. یکی از ویژگی‌های فلای تودی این است که می‌توانید هزینه رزرو هتل‌های آنتالیا را نیز به ریال و با کارت‌های عضو شتاب بپردازید. بنابراین بی دغدغه و با به‌صرفه‌ترین هزینه، سفری به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

کد خبر 624055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha