مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

هنگام سفرهای داخلی و خارجی، نگرانی بخش جدایی ناپذیر آن است. بخش عمده‌ای از این نگرانی مخصوصا در سفرهای خارجی مربوط به مکانی است که قصد دارید در طول سفر خود در آنجا اقامت داشته باشید. اما اگر مشکل رزرو هتل خارجی قبل از سفر حل شود، با خیال راحت می‌توانید چمدانتان را برای سفر ببندید.

image-20210216104244-1.jpeg

متاسفانه تا چندین سال پیش امکان رزرو هتل خارجی فقط از طریق وب سایت های خارجی و مشهوری مانند Booking.com، Hotels.com و Expedia.com مقدور بود که این امر هم به دلیل نیاز به کارت اعتباری ارزی و بسیاری عوامل دیگر فرایند رزرو آنلاین هتل خارجی را با مشکلات و دردسرهایی مواجه می‌کرد.

اما طی سال‌های اخیر با دسترسی به سامانه‌های ایرانی که می‌توان رزرو هتل خارجی را از طریق آن‌ها انجام داد، دغدغه رزرو هتل خارجی دیگر به مسئله‌ای کم اهمیت تبدیل شده، که با صرف کمترین زمان و به سادگی امکانپذیر است. یکی از وب سایت‌هایی که در سال‌های اخیر در این زمینه بسیار موفق عمل کرده سایت فلای تودی است. فلای تودی سامانه آنلاین رزرو هتل خارجی، علاوه بر اینکه در بسیاری زمینه‌ها با وب سایت‌های بزرگی مانند بوکینگ Booking.com برابری می‌کند، توانسته است در سال‌های اخیر مزایایی نسبت به این وب سایت خارجی و موارد مشابه آن داشته باشد و بسیاری از مسافران را ترغیب به رزرو هتل خارجی از طریق این سامانه نماید.

در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از مزایای رزرو هتل در فلای تودی نسبت به وب سایت Booking.com و برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سامانه بپردازیم.

امکان پرداخت ریالی با کارت‌های شتاب

مهم‌ترین مزیت وب سایت فلای تودی نسبت به وب سایت بزرگی مانند Booking.com امکان رزرو هتل خارجی با پرداخت ریالی و از طریق کارت‌های شتاب است. اگر بخواهید برای رزرو هتل خارجی از طریق وب سایت بوکینگ و یا هر وب سایت خارجی دیگری اقدام نمایید، قطعا برای رزرو هتل نیاز به حساب خارجی و کردیت کارت خواهید داشت. اما در فلای تودی می‌توانید همان تنوع هتل‌هایی که در وب سایت بوکینگ موجود هستند را مشاهده و از طریق پرداخت ریالی رزرو نمایید.

قیمت ‌های رقابتی و رزرو هتل ارزان

یکی دیگر از مزیت‌های وب سایت فلای تودی نسبت به وب سایت بوکینگ، قیمت‌ های رقابتی این وب سایت است. با توجه به اینکه قیمت رزرو هتل خارجی در وب سایت‌های ایرانی به دلیل وجود واسطه‌ها معمولا از وب سایت‌های خارجی بیشتر است، بسیاری از مسافران ناگزیر هتل خارجی را با صرف هزینه‌ای بیشتر رزرو مینمایند. اما فلای تودی این مشکل را برطرف کرده است و حتی قیمت‌هایی که این وب سایت برای رزرو هتل ارائه می‌دهد نه تنها در مواردی با قیمت‌ های وب سایت بوکینگ برابر است، بلکه در بسیاری موارد می‌توانید هتل را حتی با قیمتی ارزان‌تر از وب سایت Booking.com و وب سایت‌های مشابه آن رزرو نمایید.

پشتیبانی 24 ساعته

از دیگر مزایای رزرو هتل در فلای تودی نسبت به Booking.com می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته این وب سایت اشاره کرد. اگر پس از عبور از مراحل دشواری مانند دسترسی به کارت‌ های اعتباری و کردیت کارت، موفق به رزرو هتل خارجی شدید، پس از رزرو هتل هم با مشکلات دیگری مواجه خواهید شد. یکی از این مشکلات عدم وجود پشتیبانی در وب سایتی مانند بوکینگ و وب سایت های مشابه آن است. اما با رزرو هتل از سامانه فلای تودی می‌توانید این آسودگی خاطر را داشته باشید که یک تیم حرفه‌ای پشتیبانی در تمام طول شبانه روز و در طی سفر همراه شما خواهند بود و چنانچه با مشکلی در رزرو هتل و یا اقامت در آن مواجه شدید، تیم فلای تودی شما را تنها نخواهند گذاشت.

استرداد آنلاین هتل

مزیت دیگر رزرو هتل خارجی در فلای تودی نسبت به Booking.com امکان کنسلی به صورت آنلاین  است که در صورت کنسلی آنلاین هتل، چنانچه مایل باشید هزینه استرداد هتل به حساب کاربری شما بازگردد، مبلغ در همان روز به حساب شما واریز خواهد شد. اما چنانچه در وب سایتی مانند بوکینگ اقدام به کنسلی هتل نمایید، فرایند بازگشت مبلغ رزرو هتل، به حساب بانکی شما چند روز زمان می برد.

واچر سفارتی فلای تودی

یکی دیگر از مزیت‌های سایت فلای تودی که نه تنها باعث تمایز این وب سایت نسبت به سامانه بزرگی مانند  Booking.com شده، بلکه آن را از سایر رقبای داخلی خود متمایز می‌کند، واچر سفارتی است.

در بسیاری از موارد هنگام درخواست ویزا برای ورود به یک کشور نیازمند ارائه مدارکی از جمله واچر هتل به سفارت مربوطه خواهید بود، تا نسبت به صدور ویزای شما اقدام شود. به همین دلیل ناگزیر خواهید بود تا پیش از قطعی شدن سفر، رزرو هتل خود را انجام دهید و کل مبلغ رزرو هتل را به حساب هتل واریز نمایید. در اینگونه مواقع حتما باید هتل شما قابلیت کنسلی داشته باشد تا در صورت عدم صدور ویزا و کنسل شدن سفر، هزینه رزرو هتل به شما مسترد شود. فلای تودی برای رفع این مشکل اقدام به ارائه واچر سفارتی هتل کرده است. با استفاده از واچر سفارتی شما دیگر ناگزیر به پرداخت کل مبلغ رزرو هتل از همان ابتدا نخواهید بود، بلکه از طریق واچر سفارتی می‌توانید مبلغ بسیار ناچیزی از هزینه رزرو هتل را در ابتدا پرداخت نمایید تا تمامی مراحل رزرو هتل برای شما انجام شود و در صورتیکه موفق به دریافت ویزای مقصد شدید، نسبت به واریز باقی مبلغ هزینه رزرو هتل اقدام نمایید.

البته تنها مزایای رزرو هتل خارجی در فلای تودی نسبت به سایر همتایان خارجی خود باعث نشده است تا بسیاری از مسافران این وب سایت را برای رزرو هتل خارجی انتخاب نمایند. بلکه جستجوی آسان و سریع، محیط ساده و کاربر پسند، رزرو هتل بدون نیاز به انجام مراحل پیچیده، جامعیت و پوشش صد در صدی هتل های خارجی، ارائه اطلاعات دقیق و شفاف از هتل‌ها شامل مشخصات هتل، شرایط کنسلی و شیوه پرداخت، ارائه لیست بلند بالایی از فیلترها برای محدود کردن نتایج جستجو، نمایش قوانین و مقررات هتل ها و موارد دیگر همه دلیل خوبی برای انتخاب یک سامانه در رزرو هتل خارجی است.

کد خبر 585339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha