مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که پس از رزرو هتل خارجی و اقامت در آن، کاملا از انتخاب خود پشیمان شوید و از امکانات و خدمات هتل رضایت نداشته باشید. در سفرهای خارجی به همان اندازه که خرید بلیط هواپیما اهمیت دارد، آسودگی خاطر برای اقامت در هتلی مناسب نیز حائز اهمیت است.

image-20210203114008-1.jpeg

هتل همانند خانه موقت شما در کشوری دیگر است و به همان اندازه که رزرو یک هتل خوب می‌تواند سفر شما را خاطره انگیز کند، اقامت در هتلی نامناسب هم می‌تواند به همان اندازه فاجعه بار باشد.

در این مطلب فلای تودی مرجع رزرو آنلاین هتل خارجی در ایران، با اشاره به مهم‌ترین نکات برای رزرو هتل خارجی به شما کمک می‌کند تا با انتخاب درست محل اقامت خود، متناسب با بودجه و انتظاراتتان از سفر، تجربه سفری به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند.

· قیمت هتل ها را مقایسه کنید

مسلما مهم‌ترین نکته‌ای که مسافران قبل از رزرو هتل خارجی در نظر می‌گیرند، قیمت هتل است. همیشه پیش از رزرو هتل خارجی، قیمت رزرو هتل را در وب سایت‌های مختلف بررسی کنید و پس از مقایسه قیمت‌ها اقدام به رزرو نمایید. علاوه بر این قیمت هتل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. گاهی اوقات برخی از هتل‌ها تخفیف‌های ویژه فصلی و یا تخفیف‌هایی برای افرادی خاص و یا دانشجویان در نظر می‌گیرند.

· به امکانات و خدمات هتل و اتاق‌ها توجه کنید

پیش از رزرو هتل خارجی، حتما به امکانات و خدماتی که ارائه می‌کند مانند ظرفیت اتاق‌ها، پاکیزگی ملحفه‌ها، اتاق‌ها، سرویس حمام و دستشویی، خدمات اتاق، لباسشویی و... توجه نمایید و با توجه به نیاز خود از سفر اقدام به رزرو هتل نمایید. برای مثال اگر سفرتان کاری است، نیازمند اتاقی با صندلی و میز کار، لپ تاپ و اینترنتی پر سرعت خواهید بود.

· قوانین کنسلی هتل را مطالعه نمایید

هنگام رزرو هتل خارجی، از قوانین کنسلی هتل مدنظر خود مطلع شوید. دقت به این مورد در رزرو هتل بسیار مهم است، چرا که به هر دلیلی ممکن است سفرتان لغو شود و ناگزیر به کنسل کردن رزرو  هتل خود شوید. در چنین شرایطی اگر هتل قوانین کنسلی مناسبی داشته باشد، می‌توانید مقدار قابل توجهی از هزینه‌ای که برای رزرو هتل پرداخت کرده‌اید را پس بگیرید.

· کامنت های کاربران را بخوانید و از تجربه مسافران دیگر بهره ببرید

هنگامیکه به صفحه مشخصات یک هتل مراجعه می‌کنید، حتما نظر کاربران دیگر را در مورد آن هتل مطالعه کنید. این امر می‌تواند به شما کمک بسیار بزرگی برای انتخاب مناسب هتل نماید. پیشنهاد می‌کنیم حداقل ۱۰ کامنتی که برای هتل گذاشته شده است را مطالعه نمایید. این امر به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کافی در مورد خدمات و نظافت هتل، فضای هتل، برخورد کارکنان هتل، شکایت‌ها و نارضایتی‌ها در مورد هتل و بسیاری عوامل دیگر به دست آورید.

· به خدمات پذیرایی هتل توجه کنید

هنگام رزرو هتل خارجی به خدمات پذیرایی آن توجه کنید و مطمئن شوید که هزینه صرف غذا در هتل رایگان است، چون در غیر این صورت مجبور می‌شوید برای صرف غذا در رستوران هزینه اضافی پرداخت کنید. بنابراین گمان نکنید که همیشه رزرو هتل ارزان به نفع شما است. در اکثر مواقع هتل های ارزان برای خدمات غذا و پذیرایی از شما هزینه اضافی دریافت می‌کنند و به این ترتیب حتی ممکن است هزینه سفرتان از حالت معمول هم بیشتر شود. در حالتی که مایل به استفاده از رستوران هتل نیستید و یا مدت اقامتتان در آن شهر طولانی است، می‌توانید در هتلی اتاق رزرو کنید که مجهز به آشپزخانه باشد.

· هتلی با ترانسفر فرودگاهی را انتخاب نمایید

دقت به این مسئله می‌تواند تا حد زیادی از هزینه‌های شما برای سفر بکاهد. هنگام رزرو هتل به این نکته توجه کنید که فاصله هتل تا فرودگاه زیاد نباشد و در صورت وجود فاصله، هتل مدنظرتان در خدمات خود ترانسفر فرودگاهی را لحاظ کرده باشد. در غیر این صورت مجبور می‌شوید برای حمل و نقل از فرودگاه تا هتل هزینه اضافی پرداخت کنید. حتی اگر در ساعات ابتدایی روز و یا انتهایی شب به فرودگاه برسید و به دلیل عدم وجود وسایل حمل و نقل عمومی مجبور شوید تاکسی کرایه کنید، این هزینه بیشتر خواهد شد.

· موقعیت جغرافیایی هتل را بررسی کنید

موقعیت جغرافیایی هتل یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام رزرو هتل خارجی باید به آن توجه کنید. با توجه به اینکه مسافران می خواهند در کمترین زمان بیشترین بهره را از سفر ببرند، انتخاب مکان درست هتل می‌تواند به آن‌ها کمک بزرگی در این زمینه کند. هر چه هتل به مکان‌های مورد نظری که قصد بازدید از آن‌ها را دارید نزدیک‌تر باشد بهتر است. از طرف دیگر دسترسی راحت هتل به وسایل حمل و نقل عمومی سبب می‌شود تا هم سریعتر در نقاط مختلف شهر جابجا شوید و هم اینکه به میزان قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

· دسترسی هتل به اینترنت رایگان را بررسی کنید

با توجه به اینکه این روزها انجام بسیاری از کارها به خصوص در سفرهای کاری، به وجود اینترنت وابسته است، قبل از رزرو هتل خارجی، با مراجعه به بخش خدمات هتل از خدمات وای فای رایگان در آن مطمئن شوید. برخی از هتل‌ها خدمات اینترنت را فقط در مکان‌های عمومی و لابی هتل ارائه می‌دهند اما در برخی از هتل‌ها در اتاق شخصی خود نیز می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید.

· ساعت چک این (ورود) و چک اوت (خروج) هتل را بررسی کنید

قبل از رزرو هتل خارجی، ساعت چک این و چک اوت هتل را بررسی کنید و سعی کنید بلیط هواپیما را هم بر اساس زمان ورود و خروج از هتل خریداری نمایید. با این کار در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید و مجبور نخواهید بود برای ساعات اضافی که در هتل مانده‌اید هزینه اضافی پرداخت کنید. همچنین برخی هتل ها اگر اتاق خالی داشته باشند به مهمانان خود اجازه می‌دهند تا قبل از ساعت چک این وارد هتل شوند و یا کمی پس از ساعت چک اوت از هتل خارج شوند.

· از وجود انبار هتل مطمئن شوید

گاهی اوقات ممکن است موفق به خرید بلیط هواپیما در ساعات نزدیک چک این و چک اوت هتل نشوید، به همین دلیل ناگزیر خواهید شد تا وسایل و چمدان‌های خود را در محلی امن قرار دهید. برای رفع این مشکل بسیاری از هتل‌ها به صورت رایگان اتاقی را برای قرار دادن چمدان‌ها در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. به همین دلیل حتما پیش از رزرو هتل خارجی از وجود انبار چمدان در هتل موردنظرتان اطمینان حاصل کنید.

تصاویر واقعی هتل را بررسی کنید

در بسیاری از مواقع عکس‌هایی که در صفحات بررسی هتل‌ها بارگذاری می‌شوند، اغراق آمیز هستند و با واقعیت تفاوت دارند. بنابراین سعی کنید حتما عکس‌هایی که کاربران و مهمانان پیشین هتل در وب سایت‌ها به اشتراک می‌گذارند را هم بررسی کنید تا از تمیزی و نظافت هتل به خصوص اتاق‌های هتل مطمئن شوید.

موارد امنیتی را بررسی کنید

پیش از رزرو هتل خارجی حتما به موارد امنیتی و حفاظتی هتل توجه کنید و مواردی مانند وجود گاو صندوق در اتاق، وجود دوربین مدار بسته در هتل و ایمنی درب‌های ورودی را بررسی کنید. همچنین بهتر است از امنیت منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد اطمینان حاصل کنید.

قوانین هتل را مطالعه نمایید

پیش از رزرو هتل خارجی، حتما قوانین و مقررات هتل مربوطه را مطالعه نمایید تا با شرایط شما سازگار  باشد. برای مثال برخی از هتل‌ها برای مهمانان خود محدودیت سنی در نظر می‌گیرند و به افراد کمتر از ۱۸ سال اجازه ورود نمی‌دهند و یا برخی دیگر به حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل نمی‌دهند.

پارکینگ هتل را بررسی نمایید

برخی از هتل‌ها پارکینگ را به طور رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، برخی هزینه اضافی دریافت می‌کنند و برخی نیز پارکینگ ندارند. به همین دلیل پیش از رزرو هتل خارجی اگر در سفر تمایل دارید تا از ماشین استفاده کنید، حتما از وجود پارکینگ در هتل مطلع شوید، چون در غیر این صورت مجبور خواهید شد از پارکینگ‌های داخل شهر استفاده کنید و معمولا در اینگونه مواقع هزینه پارکینگ شهری با پارکینگ هتل تفاوت زیادی دارد.

از سایتی مطمئن رزرو هتل خارجی خود را انجام دهید

و در آخر اینکه رزرو هتل خارجی خود را حتما از سامانه‌ای مطمئن و قابل اعتماد مانند فلای تودی انجام دهید. فلای تودی بهترین و جامع‌ترین سامانه رزرو هتل خارجی است که  با معرفی بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ هتل را در سراسر جهان این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی و با امکان پرداخت ریالی توسط کارت‌های شتاب در هر نقطه‌ای از دنیا اقدام به رزرو هتل خارجی با بهترین قیمت نمایید. علاوه بر این فلای تودی با اعمال تخفیف‌های ویژه بر روی هتل‌ها، سفر ارزان‌تری را به شما هدیه می‌کند.
https://www.flytoday.ir/

کد خبر 582906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha