مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید قبل از هر سفری انجام دهید، برنامه‌ریزی برای رزرو هتل است. شاید با قطعیت بتوان گفت که مهم‌ترین قسمت سفر شما، محل اقامت شماست، چرا که می‌تواند در کیفیت کلی سفرتان، تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که برای انتخاب هتل ، باید کمی ریزبین‌تر و دقیق‌تر باشید.

image-20210511101008-1.jpeg

اگر شما هم مثل خیلی‌های دیگر، بیشتر از همیشه دلتنگ سفر هستید و برای روزهای بعد از محدودیت‌های کرونا قصد برنامه‌ریزی برای سفر دارید،‌ خواندن این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد تا مرتکب رایج‌ترین اشتباهاتی که افراد هنگام رزرو هتل انجام می‌دهند،‌ نشوید.

موقعیت مکانی دقیق هتل را حتما کنترل کنید

موقعیت مکانی هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از همه چیز، آن را کنترل کنید. اگر قصد رزرو آنلاین هتل را دارید، حتما با استفاده از ابزارهای رایگانی مثل گوگل مپ، موقعیت مکانی هتل را از نظر راه‌های دسترسی و نزدیکی به مکان‌های گردشگری‌ یا مراکز خرید کنترل کنید.

نظرات دیگران در مورد هتل را حتما بخوانید

سعی کنید نظر کسانی که قبلا در هتل مورد نظرتان اقامت داشته‌اند را بخوانید. به شکایات و نظرات منفی‌ای که میهمانان قبلی آن هتل در مورد آن نوشته‌اند، توجه کنید. نظرات منفی‌ای مثل سر و صدای زیاد، کثیفی اتاق‌ها،‌ برخورد بد پرسنل، کیفیت بد اینترنت و یا وضعیت اتاق‌ها، مهم‌ترین مواردی هستند که اگر در قسمت نظرات هتل انتخابی‌تان مشاهده کردید، باید در انتخاب هتل، دقت بیشتری به خرج بدهید.

امکان سرویس فرودگاه هتل را از دست ندهید

یکی از امکاناتی که خیلی از هتل‌ها دارند و اکثر مسافرها نسبت به آن بی‌اطلاع بوده و شانس استفاده از آن را از دست می‌دهند، امکان استفاده از سرویس ترانسفر فرودگاه هتل است. خیلی از هتل‌ها، این خدمات را به صورت رایگان در اختیار  مسافرانشان قرار می‌دهند. هنگام رزرو هتل، حتما این موضوع را از هتل بپرسید.

به پارکینگ هتل و هزینه‌های احتمالی‌ آن توجه کنید

اگر با خودرو شخصی سفر می‌کنید، داشتن پارکینگ اختصاصی هتل، برای شما موضوع مهمی خواهد بود. اکثر هتل‌ها، از مسافرانشان هزینه‌ی جداگانه بابت پارکینگ دریافت نمی‌کنند، اما در نظر داشته باشید که هتل‌های زیادی هم وجود دارند که به ازای هر ساعت استفاده از پارکینگ، از شما پول دریافت می‌کنند. پس اگر قصد استفاده از پارکینگ هتل را دارید، رایگان یا پولی بودن پارکینگ را حتما کنترل کنید.

هتل‌تان را از سایت معتبر رزرو کنید

اگر قصد دارید رزرو هتل‌تان را به صورت اینترنتی انجام دهید، حتما از طریق وب سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های معتبر این کار را انجام دهید. اسنپ تریپ، یکی از شناخته شده ترین وب سایت‌هایی است که می‌توانید از طریق آن با خیال راحت،‌ رزرو هتل‌تان را انجام دهید. اسنپ تریپ با بیش از 1500 هتل در شهرهای مختلف ایران همکاری می‌کند و باعث می‌شود هنگام انتخاب، تنوع زیادی از هتل‌ها برای انتخاب بهتر،‌ پیش روی شما باشد.

کد خبر 600307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha