مجموع نظرات: ۲
شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

ازمیر بعد از استانبول و آنکارا به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می‌شود و اهمیت زیادی از نظر صنعتی و تجاری دارد. به دلیل همین اهمیت است که هر سال سفرهای کاری و تجاری زیادی به مقصد ازمیر انجام می‌شود.

image-20210918101914-1.png

البته نمی‌توان وجود آثار تاریخی  و سواحل ماسه‌ای زیبای این شهر را نادیده گرفت که باعث می‌شوند بسیاری با خرید بلیط هواپیما سفر به این شهر را تجربه کنند و از زیبایی‌هایش بهره ببرند.

کسانی که از ایران به ازمیر سفر می‌کنند همیشه درگیر پاسخ به یک سوال هستند و آن، وجود یا عدم وجود پروازهای مستقیم به این شهر است.  سوالی که در ادامه به طور کامل به آن پاسخ می‌دهیم.

پروازهای مستقیم و غیرمستقیم تهران به ازمیر

پرواز تهران ازمیر هم به صورت مستقیم انجام می‌شود و هم به صورت غیر مستقیم. پرواز مستقیم به این معنی است که شما در مبدا (تهران) سوار هواپیما شده و در مقصد (ازمیر) از آن پیاده می‌شوید؛ بدون آنکه توقفی در مسیر و در فرودگاه یا شهر دیگری داشته باشید. در پروازهای غیرمستقیم، پیش از رسیدن به مقصد مجبور به توقف در فرودگاه و شهر دیگری هستید و حتی نیاز به پیاده شدن و سوار شدن به هواپیمای دیگری خواهید داشت.

پروازهای غیر مستقیم تهران ازمیر دارای یک یا دو توقف هستند و پیش از ازمیر در فرودگاه صبیحا گوگچن و اسن بوئا یا هردوی آن‌ها توقف خواهند داشت.

آیا پرواز مستقیم از تهران به ازمیر وجود دارد؟

ایرلاین‌های پرواز تهران ازمیر

پروازهای مستقیم و غیر مستقیم ازمیر، هم توسط ایرلاین‌های ایرانی و هم توسط ایرلاین‌های خارجی انجام می‌شوند. هواپیمایی ماهان و ایران ایر از ایرلاین‌های ایرانی هستند که این پرواز را در لیست پروازهای خود دارند و هواپیمایی ترکیش، پگاسوس، لوفتهانزا، آنادولوجت، پگاسوس، قطر و آسترین هم ایرلاین‌های خارجی هستند که این پرواز را انجام می‌دهند.

در حال حاضر پروازهای هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آنادولوجت به صورت مستقیم از تهران به ازمیر انجام می‌شود.

پروازهای تهران ازمیر چارتر هستند؟

آیا پرواز مستقیم از تهران به ازمیر وجود دارد؟

وقتی از پرواز چارتر حرف می‌زنیم به پروازی اشاره داریم که همه یا بخشی از صندلی‌های آن توسط یک چارترکننده در اختیار گرفته شده است و او باید خودش نسبت به فروش آن‌ها اقدام کند. چارترکننده‌هایی هستند که دست به چارتر پروازهای تهران ازمیر می‌زنند و بلیط چارتری پرواز تهران ازمیر را به فروش می‌رسانند. پروازهای چارتری معمولا توسط آنادولوجت، ایران ایر و هواپیمایی ماهان انجام می‌شوند.

بلیط پرواز تهران ازمیر را ازکجا بخریم؟

پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید بلیط هواپیما تهران ازمیر به صورت آنلاین و از طریق سایت‌های معتبر اقدام نمایید. سایت فلای تودی یکی از سایت‌هایی است که خدمات خرید بلیط هواپیما به شما ارائه می‌دهد و با ارائه سرویس‌های ویژه به شما کمک می‌کند تا خرید به‌صرفه‌ای داشته باشید و با ارزان‌ترین نرخ خرید کنید. سرویس‌های اطلاع از آخرین قیمت‌ها، نمودار قیمتی و تقویم قیمتی سرویس‌هایی هستند که در فلای تودی ارائه می‌شوند و هر یک به نوعی به خرید ارزان‌تر شما کمک می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های فلای تودی این است که امکان رزرو هتل در سراسر جهان را با کارت‌های عضو شتاب برایتان فراهم آورده و می‌توانید برای سفر به ازمیر، هتل ازمیر ترکیه را نیز از این سایت رزرو کنید. در رزرو هتل نیز سرویس‌هایی برای کم شدن هزینه اقامتتان در نظر گرفته شده است. پس بی دغدغه قیمت، خرید و رزرو خود را از فلای تودی انجام دهید.

کد خبر 627329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام من از سایت فلای توپی خرید کردم و همیشه راضی بودم قیمت هاتون معمولا بهترین قیمت هست ممنون از سایت خوبتون