معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: بستری‌های کرونا در تهران با عبور از ۱۰ هزار بیمار رکورد جدیدی را از ابتدای بروز بیماری تا هشتم مرداد ثبت کرده است.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد فرماندهی کرونا در تهران اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت بیماری کرونا در تهران اصلا خوب نیست و همچنان در اوج تعداد بستری هستیم.

وی ادامه داد: حداکثر ظرفیت بستری کرونایی در تهران حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار است که در حال حاضر بخش عمده آن پر شده است.

معاون درمان ستاد فرماندهی کرونا در تهران، تعداد بستری های بیمارستان روز هشتم مرداد ماه را هزار و ۷۷۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۰۸ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند.

توکلی بر لزوم افرایش خدمات کلینیک های جامع درمان موقت بیماران کرونایی تاکید کرد و گفت: این مرکز کمک بسیار زیادی در کاهش بار بیمارستان ها داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۰ مرکز در این مناطق فعال هستند، اظهار داشت: حدود ۴ هزار و ۵۰۰ بیمار به صورت روزانه به این مراکز مراجعه دارند و مراجعه کنندگان به این کلینیک ها خدمات تخصصی کرونا دریافت کردند.

توکلی، سیر درمان این بیماری حدود ۲ هفته اعلام کرد و از مردم تقاضا کرد: در این مدت علاوه بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، خود را قرنطینه کنند تا از انتشار بیماری جلوگیری شود.

کد خبر 618285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha